Jak skonfigurować integrację SMTP? MAX

Integracja SMTP pozwala wysyłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse. Aby skonfigurować połączenie SMTP, musisz skopiować swoje dane SMTP z GetResponse. Użyj ich, aby skonfigurować ustawienia wysyłania wiadomości w Twoim systemie ecommerce CMS.  

Uwaga: Możesz również użyć API, aby wysyłać oraz śledzić emaile transakcyjne. Skorzystaj z naszej dokumentacji API.

Aby móc wysyłać emaile transakcyjne poprzez GetResponse, będziesz potrzebować:

Uzyskiwanie danych SMTP

  1. Zaloguj się do swojego konta GetResponse. Następnie kliknij Emaile transakcyjne.
  2. Na górze strony kliknij Ustawienia. Znajdziesz tam serwer, port oraz nazwę użytkownika.
  3. Kliknij Wygeneruj hasło i nadaj mu nazwę. Nazwa powinna pomóc Ci w identyfikacji tego, do czego chcesz je użyć. Następnie kliknij Wygeneruj.

Możesz skorzystać z tych informacji, aby skonfigurować serwer SMTP w swojej aplikacji. Podążaj za wskazówkami dotyczącymi konfiguracji SMTP w Twoim systemie CMS lub w zasobach pomocy Twojego sklepu online. Podczas konfiguracji połączenia SMTP bezpieczne połączenie musi zostać uzyskane korzystając ze STARTTLS.

Generowanie dodatkowych haseł

W przypadku, gdy chcesz skonfigurować integrację SMTP z wieloma aplikacjami możesz wygenerować dodatkowe hasła. Może ich być maksymalnie 10. Możesz używać innego hasła dla każdego połączenia, które skonfigurujesz. Jeśli bezpieczeństwo Twojego serwera SMTP będzie zagrożone w jednej aplikacji, pozostałe połączenia pozostaną zabezpieczone.

Aby wygenerować dodatkowe hasło:
1. Przejdź do Emaile Transakcyjne > Ustawienia.
2. Kliknij Wygeneruj hasło.
3. Wpisz nazwę, która pozwoli Ci zidentyfikować hasło. Kliknij Wygeneruj.

Aby skasować hasło, kliknij ikonkę trzech kropek i wybierz Usuń. Możesz skasować wszystkie hasła, jeśli nie chcesz korzystać z integracji SMTP.