Jak udostępnić funkcję Czatu GetResponse innym osobom z zespołu?
Możesz nadać dostęp do funkcji Czatu innym osobom. Każdy użytkownik z zespołu z dostępem do funkcji Czatu będzie posiadał osobne konto, co umożliwi mu zarządzanie Twoimi czatami.
Aby nadać dostęp do Czatu użytkownikowi z zespołu:
- Przejdź do Profil i wybierz Zespół.
![This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.32.54.png](https://us-wd.gr-cdn.com/help/sites/9/2021/11/1033/Screenshot-2021-11-05-at-11.32.54.png)
- Przejdź do zakładki Role.
![This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.34.20.png](https://us-wd.gr-cdn.com/help/sites/9/2021/11/1034/Screenshot-2021-11-05-at-11.34.20.png)
- Wybierz użytkownika, kliknij na menu akcji (3 kropki) i wybierz Edytuj rolę.
![This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.37.34-1024x115.png](https://us-wd.gr-cdn.com/help/sites/9/2021/11/1037/Screenshot-2021-11-05-at-11.37.34-1024x115.png)
- Przewiń stronę Szczegółów roli w dół do sekcji Czaty i wybierz jedną z następujących opcji:
- Nie mają dostępu do Czatów.
- Mogą rozpoczynać nowe czaty, przeglądać aktywne i zamknięte czaty, przeglądać statystyki i edytować awatar (rola konsultanta).
- Mają pełen dostęp administratorski do Czatów, łącznie z ustawieniami.
- Przejdź na dół strony i kliknij Zapisz.