Jak udostępnić funkcję Czatu GetResponse innym osobom z zespołu?

Możesz nadać dostęp do funkcji Czatu innym osobom. Każdy użytkownik z zespołu z dostępem do funkcji Czatu będzie posiadał osobne konto, co umożliwi mu zarządzanie Twoimi czatami.

Aby nadać dostęp do Czatu użytkownikowi z zespołu:

  1. Przejdź do Moje konto i wybierz Zespół.
This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.32.54.png
  1. Przejdź do zakładki Role.
This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.34.20.png
  1. Wybierz użytkownika, kliknij na menu akcji (3 kropki) i wybierz Edytuj rolę.
This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2021-11-05-at-11.37.34-1024x115.png
  1. Przewiń stronę Szczegółów roli w dół do sekcji Czaty i wybierz jedną z następujących opcji:
  • Nie mają dostępu do Czatów.
  • Mogą rozpoczynać nowe czaty, przeglądać aktywne i zamknięte czaty, przeglądać statystyki i edytować awatar (rola konsultanta).
  • Mają pełen dostęp administratorski do Czatów, łącznie z ustawieniami.
  1. Przejdź na dół strony i kliknij Zapisz.