Jak udostępniać autorespondery innym kontom GetResponse?

Możesz teraz udostępniać wiadomości autoresponder stworzone w swoim koncie innym użytkownikom za pomocą opcji Udostępnij. Pozwala ona wygenerować unikalny URL, który po otwarciu umożliwi importowanie Twoich wiadomości na ich konto.

Aby udostępnić jeden lub więcej autoresponderów, wykonaj następujące kroki:

  1. Aby udostępnić pojedynczy autoresponder, kliknij menu akcji i wybierz Udostępnij.

    Obrazek pokazuje, jak można udostępnić pojedynczą wiadomość autorespondera.

  2. Aby udostępnić wiele autoresponderów, zaznacz wybrane wiadomości, klikając pola wyboru w lewej kolumnie na stronie Zarządzania autoresponderami, a następnie wybierz opcję Udostępnij z menu rozwijanego akcji.

    Obrazek pokazuje, jak można udostępniać wiele wiadomości autorespondera jednocześnie.
  3. Utwórz link do udostępniania, dodając opisową nazwę do udostępnianej treści, skopiuj URL, klikając Kopiuj URL, a następnie zamknij okno, klikając Zakończ.

    Wyskakujące okno potwierdzające chęć udostępnienia treści

  4. Udostępnij ten URL innemu użytkownikowi GetResponse.

Nie można udostępniać autoresponderów, które nie zostały opublikowane lub zostały utworzone w naszym starszym edytorze.

Importowanie udostępnionych autoresponderów

Aby zaimportować udostępnione autorespondery, wykonaj następujące kroki:

  1. Wklej udostępniony link do przeglądarki w oddzielnym oknie, najlepiej w trybie incognito. Po wykonaniu tej czynności zobaczysz stronę docelową z udostępnioną treścią.
  2. Kliknij Przejdź do importu ustawień.

    Template import page

  3. Zaloguj się na inne konto GetResponse.

    The image shows where you can log in to import shared autoresponders.

  4. Przypisz powiązaną listę oraz adres e-mail nadawcy.

    Obrazek pokazuje, jak można skonfigurować ustawienia autorespondera.
  5. Kliknij Importuj; zostaniesz przekierowany na stronę Zarządzania autoresponderami. Będzie ona zawierać już zaimportowane autorespondery. Możesz edytować ich treść oraz dzień cyklu zgodnie ze swoimi potrzebami.

Zarządzanie udostępnionymi autoresponderami

Aby zarządzać już udostępnionymi autoresponderami, wykonaj następujące kroki:

  1. Kliknij Zarządzaj udostępnianiem treści na stronie Zarządzania autoresponderami.

    Obrazek pokazuje, gdzie można zarządzać udostępnionymi autoresponderami.

  2. Sprawdź udostępnioną treść, klikając nazwę udostępnionej treści, aby podejrzeć jej zawartość.

    Obraz pokazuje, jak można zobaczyć udostępnioną zawartość.

  3. Aby wyłączyć aktywny link udostępniania, możesz przełączyć jego status.
    Obrazek pokazuje, jak można dezaktywować łącze udostępniania.

  4. Możesz skopiować link udostępniania, otworzyć stronę udostępnionej treści lub ją usunąć w menu akcji.

    Ilustracja przedstawia opcje zarządzania dostępne w menu akcji.