Jak uczestnicy webinaru na żądanie mogą zostawiać informacje zwrotne?

Uczestnicy mogą zostawić informację zwrotną podczas oglądania webinaru na żądanie. Możesz użyć tego narzędzia, aby zbierać opinie od swoich kontaktów oraz ulepszać swoje przyszłe materiały.

W jaki sposób uczestnicy mogą zostawić informację zwrotną dla organizatora?

  1. Otwórz weibnar na żądanie, wpisz swoje imię, adres mailowy i kliknij Dołącz teraz.

  2. Kliknij Kliknij tutaj, aby włączyć.

  3. Kliknij Zostaw wiadomość.

  4. Zobaczysz wyskakujące okno, w którym możesz zostawić wiadomość dla organizatora wydarzenia. Kliknij Wyślij, aby wysłać wiadomość.

  5. Kiedy wiadomość zostanie wysłana, zobaczysz powiadomienie.

Jak mogę sprawdzić wiadomości od moich uczestników?

  1. Przejdź do Narzędzia > Webinary.
  2. Wejdź w sekcję Webinary na żądanie.
  3. Jeżeli masz informację zwrotną od swoich uczestników, zobaczysz baner na górze strony.

  4. Możesz zamknąć baner klikając w ikonkę “x” lub zostanie on automatycznie schowany, gdy pobierzesz opinie.

  5. Najedź kursorem myszy na 3 kropki obok Twojego webinaru i wybierz Pobierz opinie.


Uwaga: Opinia będzie pobrana do pliku .csv.

Plik zawiera adresy mailowe uczestników, którzy zostawili swoją opinię, treść informacji zwrotnej, dokładny czas, kiedy opinia została dodana oraz datę wysłania informacji zwrotnej.

Kiedy pobierzesz informację zwrotną, baner na górze strony automatycznie zniknie.