Jak stworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia WooCommerce?

Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia jest wysyłana do klientów w celu powiadomienia ich o jego zaksięgowaniu. Jest to rodzaj szybkich wiadomości transakcyjnych generowanych po dokonaniu zakupu. Potwierdzenie zawiera krótkie podsumowanie zamówionych produktów i jest uzupełniane automatycznie.

Ważne: Dla każdego sklepu można utworzyć tylko jedną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jak mogę utworzyć wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Aby utworzyć wiadomość z potwierdzeniem zamówienia:

  1. Przejdź do Narzędzia e-commerce > Szybkie wiadomości transakcyjne.
  2. Kliknij przycisk Podłącz się, aby zintegrować GetResponse z WooCommerce.
  3. Kliknij przycisk Stwórz szybką wiadomość transakcyjną.
  4. Otworzy się osobne okienko. Wybierz Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia, a następnie kliknij Przejdź do edytora wiadomości.
  1. Wpisz nazwę wiadomości, wybierz sklep, adres email nadawcy i odpowiedz do, wpisz temat wiadomości i przejdź do strony Stwórz wiadomość.
  1. Na stronie Grafika i treść wybierz szablon zgodnie ze swoimi potrzebami.
  1. Wygląd potwierdzenia zamówienia można modyfikować. Możesz:
  • zmienić wygląd i orientację
  • dostosować pionowe i poziome odstępy
  • zdecydować, czy zostanie wyświetlona treść potwierdzenia i ją skonfigurować
  • zdecydować, czy chcesz wyświetlać numer zamówienia i go skonfigurować
  • zdecydować, czy chcesz wyświetlać datę zamówienia i ją skonfigurować
  • dopasować wyrównanie obrazu oraz marginesy
  • skonfigurować nazwę produktu
  • skonfigurować cenę
  • skonfigurować ilość
  • zdecydować, czy chcesz wyświetlać sumę zamówienia i ją skonfigurować
  1. Można również umieścić dodatkowe elementy poza polem potwierdzenia zamówienia:
  • grafikę
  • tekst
  • przycisk
  • wideo
  • odstęp
  • separator
  • ikony social media
  1. Kliknij przycisk Dalej w prawym, górnym rogu.
  1. Kliknij przycisk Zapisz i aktywuj.
  1. Twoja wiadomość zostanie zapisana w zakładce Szybkie wiadomości transakcyjne.

Jak mogę zarządzać moimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia?

Możesz zarządzać swoimi wiadomościami z potwierdzeniem zamówienia w sekcji Szybkie wiadomości transakcyjne, gdzie zobaczysz wszystkie rodzaje szybkich wiadomości transakcyjnych stworzonych przez Ciebie.

Pod nazwą swojej wiadomości zobaczysz:

  • sklep, do którego podłączona jest wiadomość
  • rodzaj wiadomości

W tej zakładce można również sprawdzić ogólne statystyki dotyczące szybkich wiadomości transakcyjnych:

  • ilość dostarczonych wiadomości,
  • wskaźnik otwarć,
  • wkaźnik kliknięć.

Menu akcji (pionowy wielokropek) pozwala na edytowanie, podgląd, usunięcie i wysłanie wiadomości testowej.

Uwaga: Musisz najpierw wyłączyć swoją wiadomość poprzez zmianę jej Statusu, aby móc ją edytować.