Jak skonfigurować stronę potwierdzającą?

Istnieje kilka sposobów konfigurowania strony potwierdzającej, którą subskrybenci zobaczą po zapisaniu się na listę. Możesz:

  • dodać własny opis, tytuł i logo na stronę
  • wybrać, gdzie strona będzie hostowana
  • zmienić język strony potwierdzającej
  1. Przejdź do zakładki Kontakty.
  2. Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
  3. Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
  4. W ustawieniach Ogólnych wpisz tytuł i opis we wskazanych polach. Aby dodać logo, przeciągnij plik na wskazane miejsce lub wybierz plik z komputera. Możesz użyć pliku JPG, PNG lub GIF o rozmiarze nie większym niż 1 MB.
  5. Kliknij Zapisz ustawienia, aby zastosować zmiany.

Jeśli chcesz zobaczyć podgląd strony potwierdzającej, przejdź do Ustawień Listy >> Subskrypcja i kliknij link Podgląd.

Wybór miejsca, w którym ma być hostowana strona potwierdzająca

  1. Przejdź do zakładki Kontakty.
  2. Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
  3. Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
  4. W zakładce Subskrypcja zaznacz opcję Własny adres URL i wpisz adres strony w polu poniżej.
  5. Kliknij Zapisz ustawienia subskrypcji, aby zastosować zmiany.

Zmiana języka strony potwierdzającej

  1. Przejdź do zakładki Kontakty.
  2. Najedź wskaźnikiem myszki na menu Akcje po prawej stronie, aby rozwinąć listę dostępnych akcji.
  3. Wybierz Ustawienia, aby otworzyć Ustawienia listy.
  4. W ustawieniach Ogólnych rozwiń menu umieszczone pod sekcją Język i wybierz język dla strony potwierdzającej. Uwaga: Ta zmiana ma również wpływ na język wiadomości potwierdzającej, strony rezygnacji z subskrypcji i szczegółów zgód, strony potwierdzającej rezygnację z subskrypcji oraz katalogu newsletterów.
  5. Kliknij Zapisz ustawienia, aby zastosować zmiany.