Jak mogę zmienić swój plan?
Możesz w każdej chwili zmienić plan na wyższy lub niższy.
Zmiana planu na wyższy
Możesz zmienić plan w każdym momencie, przechodząc do zakładki Moje płatności > Zmień plan.
Zmiana planu jest natychmiastowa, a cykl rozliczeniowy zaczyna się od nowa.
Podczas zmiany planu system oblicza, ile niewykorzystanego czasu pozostało z poprzedniego cyklu rozliczeniowego: w % i w odpowiedniej walucie (EUR, USD, GBP, PLN). Odejmujemy tę sumę od ceny nowego pakietu, a wynik tego działania jest kwotą, która zostanie naliczona podczas zmiany pakietu. Dokładną kwotę zobaczysz przed zakończeniem transakcji.
Zmiana planu na niższy
Zmiana planu na niższy może być wykonana tylko przez Dział Obsługi Klienta zgodnie z Twoją prośbą.
Aby Twoje konto zostało obniżone do niższego planu lub z subskrypcji rocznej/dwuletniej na miesięczną, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego (wybierz kategorię Dział Rozliczeń) lub poprzez LiveChat.
Proszę pamiętać o tym, że nie ma możliwości zmiany planu na niższy z płatnego konta na darmowe.