Jak mogę naprawić błąd transakcji w moim koncie?

Istnieją różne powody, dla których transakcja może nie przebiec pomyślnie:

  • wydawca karty może odrzucić płatność ze względów bezpieczeństwa,
  • karta nie jest aktywna dla płatności online/międzynarodowych,
  • karta nie zezwala na płatności cykliczne,
  • limit Twojej karty kredytowej został przekroczony,
  • dane rozliczeniowe w koncie nie są zgodne z adresem na karcie.

Jeśli zauważysz, że płatność się nie powiodła:

  • skontaktuj się z bankiem, aby sprawdzić, czy karta jest w dobrym stanie lub czy są na nią nałożone jakieś ograniczenia,
  • spróbuj użyć innej karty.

Jeśli płatność wciąż jest odrzucana, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu lub wysyłając nam wiadomość e-mail za pomocą formularza kontaktowego (wybierz kategorię Dział Rozliczeń), a my z przyjemnością sprawdzimy transakcję.