Jak zarządzać listami oraz kontaktami w aplikacji mobilnej?

Aplikacja mobilna GetResponse pozwala w łatwy sposób zarządzać listami oraz kontaktami.

Jak zarządzać listami?

  1. Kliknij 3 poziome kreski w lewym dolnym rogu Pulpitu.
  1. Z menu wybierz Kontakty.
  1. Przejdź do zakładki Listy, aby wyświetlić swoje listy.
  1. Kliknij w wybraną listę, aby sprawdzić jej ogólne statystyki.
  2. Kliknij menu Akcji (3 kropki), aby wyświetlić Ustawienia listy, lub aby Ustawić listę jako domyślną.
  1. Możesz także wyszukać wybraną listę oraz posortować swoje listy według uznania.

Jak stworzyć nową listę?

  1. Powtórz kroki od 1 do 3 z sekcji Jak zarządzać listami?
  1. Kliknij ikonę plusa w dolnej części ekranu.
  1. Wprowadź nazwę swojej nowej listy i kliknij przycisk Stwórz.

Jak zarządzać kontaktami?

  1. Kliknij 3 pionowe kreski w lewym dolnym rogu Pulpitu.
  1. Z menu wybierz Kontakty.
  1. Przejdź do zakładki Kontakty, aby wyświetlić swoich subskrybentów. Możesz filtrować wyniki po nazwach list.
  1. Kliknij dany email, aby wyświetlić informacje o kontakcie oraz szczegóły subskrypcji.
    Możesz także:
  • usunąć kontakt klikając ikonę kosza w lewym dolnym rogu
  • edytować kontakt klikając ikonę ołówka w prawym dolnym rogu

Jak dodać nowe kontakty?

  1. Powtórz kroki od 1 do 2 z sekcji Jak zarządzać kontaktami?
  1. Kliknij ikonę plusa w dolnej części ekranu.
  1. Wpisz wymagane informacje na temat kontaktu i kliknij przycisk Zapisz.