Czy mogę dodawać aktualnych i potencjalnych klientów Neto do mojej listy kontaktów?
Możesz zintegrować swoje konta Neto i GetResponse tak, aby dodawać aktualnych i przyszłych klientów Neto do swoich list GetResponse. Używając tej integracji możesz:
- zapisywać informacje o klientach w formie pól dodatkowych w GetResponse,
- importować kontakty do listy w GetResponse co 24 godziny,
- poszerzyć integrację na więcej list.
Możesz edytować lub wyłączyć integrację w każdej chwili.
Zanim zaczniesz
- Aby kontakty mogły być zaimportowane, ich szczegóły w koncie Neto muszą wykazywać, że są to kontakty aktywne i zapisane do Twojego newslettera.
- Aby połączyć oba konta, potrzebne będą Ci Twoje dane uwierzytelniające do Neto — link do sklepu (URL twojego sklepu) i klucz API (znajdziesz go w Narzędziach dewelopera w Ustawieniach i narzędziach Skopiuj go zanim zaczniesz integrować oba konta).
Połącz konta GetResponse i Neto.
- W Menu, wybierz Integracje.
- W ustawieniach Neto, wklej link do sklepu i klucz API.
- Kliknij Połącz z Neto.
Konfigurowanie importów cyklicznych
- Kliknij na menu rozwijalne i wybierz listę kontaktów. Wybierz opcję Dodaj kontakty do cyklu autoresponder, jeśli chcesz aby kontakty automatycznie otrzymywały wiadomości autorespondera. Tę opcję można wybrać tylko w przypadku, kiedy posiadasz aktywne autorespondery w wybranej liście. Uwaga: Kontakty będą importowane co 24 godziny.
- Wybierz grupę, z której chcesz importować – kontakty, prospekty lub obie.
- Wybierz źródło (grupę klientów w koncie Neto). Uwaga: Będziesz mógł wybrać z 6 grup klientów stworzonych domyślnie w twoim koncie Neto. Będą umieszczone na liście według nazwy kodu (A-F). Ta integracja nie będzie działać dla dodatkowych grup, które sam stworzyłeś w koncie.
- Określ jak aktualizować dane kontaktów – dodaj nowe kontakty i zaktualizuj dane istniejących, dodaj jedynie nowe kontakty lub tylko zaktualizuj dane istniejących kontaktów.
- Zaznacz pole, aby potwierdzić, że kontakty wyraziły zgodę.
- Kliknij Następny krok aby przejść na stronę, gdzie połączysz dane o klientach i potencjalnych klientach z polami dodatkowymi GetResponse.
Przypisz pola dodatkowe
Nasz system automatycznie rozpozna pola Imię i Nazwisko i Adres Email. Uwaga: Neto przekazuje nazwy klientów i potencjalnych klientów do naszej bazy kontaktów. Automatycznie łączymy te dane z polem Imię i Nazwisko. Adres email kontaktu jest wymagany.
Połącz pozostałe pola dodatkowe w koncie GetResponse z polami zawierającymi informacje na temat klientów w koncie Neto. Aby to zrobić, użyj poniższych opcji:
- Kliknij na Przypisz pole i wybierz jedno z istniejących pól dodatkowych.
- Wybierz Pomiń pole oznaczone “?” aby przejść dalej bez mapowania pól dodatkowych.
Najedź kursorem na tabelę i przewiń do prawej aby uzyskać dostęp i skonfigurować wszystkie pola. Kiedy skończysz, kliknij na Importuj.
Uwaga: Pomimo tego, że nie pokazujemy konkretnej informacji (wartości pola dodatkowego) w kolumnach pól dodatkowych, wartości te zostaną zaimportowane.
Edytowanie integracji
Rozwiń menu Akcji i wybierz Edytuj ustawienia aby zmienić szczegóły integracji dla danej listy.
Czy mogę dodawać kontakty do wielu list przy użyciu integracji Neto?
Możesz powtórzyć proces aby dodawać kontakty do innych list. W Menu, wybierz Integracje i Neto i kliknij na
Konfiguruj importy. Dalej podążaj krokami opisanymi w sekcji Konfigurowanie importów cyklicznych.
Jak zatrzymać import kontaktów z Neto?
Możesz zatrzymać importowanie kontaktów dla danej listy lub całkowicie rozłączyć integrację z kontem Neto. W Menu, wybierz Integracje następnie Neto i w zależności od tego co chcesz zrobić wybierz jedną z poniższych opcji:
- Aby zatrzymać importy do jednej z list kliknij na Zatrzymaj import w Menu Akcji przy każdej z list.
- Aby całkowicie zatrzymać integrację kliknij Rozłącz z Neto.