Czy przed wysyłką mogę sprawdzić, jak wiadomość będzie wyglądać u odbiorcy?
Masz do wyboru dwie opcje zobaczenia, jak wiadomość będzie wyglądać w skrzynce odbiorczej. Korzystaj z nich przed każdą wysyłką – dzięki temu sprawdzisz, czy mogą wystąpić jakiekolwiek problemy z wyświetleniem treści wiadomości. Pamiętaj, że każdy klient pocztowy przetwarza kod HTML w inny sposób.
Wiadomość testowa
Ta opcja pozwala wysłać wiadomość na jeden z Twoich adresów nadawcy. Funkcja „wiadomości testowej” jest dostępna na etapie Utwórz w procesie tworzenia wiadomości. W wiadomości testowej nie zobaczysz personalizacji, nie będą działać przyciski udostępniania w mediach społecznościowych, a linki również mogą nie funkcjonować poprawnie. Nie prowadzimy statystyk dla wiadomości testowych.
Podgląd wiadomości
Możesz sprawdzić podgląd wiadomości, żeby mieć pewność, że będzie wyglądać dobrze zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Funkcja podglądy dostepna jest u góry, po prawej stronie edytora. Kliknij Test i podgląd, a następnie wybierz podgląd, który chcesz sprawdzić.

Edytor legacy
Możesz sprawdzić podgląd wiadomości, żeby mieć pewność, że będzie wyglądać dobrze we wszystkich popularnych klientach pocztowych. Funkcja podglądu jest dostępna na etapie Utwórz w procesie tworzenia wiadomości (w menu Wiadomość testowa>Podgląd).
Dlaczego wiadomość wygląda dobrze w edytorze, ale jest „zepsuta” w skrzynce odbiorczej?
Jeżeli wiadomość wygląda na pociętą lub wyświetla się w Twojej skrzynce niepoprawnie, wypróbuj poniższe rozwiązania:
HTML, a wiadomość tekstowa
Podczas tworzenia wiadomości nie przełączaj formatów pomiędzy HTML a tekstowym. Może to spowodować utratę niektórych elementów lub przeniesienie ich w inne miejsce.
Problemy z dostawcą
Twój dostawca usługi internetowej (ISP) może klasyfikować pewne elementy wiadomości jako spam. Może to być konkretny adres URL, obrazek lub fragment tekstu. Dostawca może zablokować takie elementy.
Sprawdź przyczyny potencjalnych problemów za pomocą narzędzia SpamScore w kreatorze wiadomości w sekcji Podsumowanie. W tym samym miejscu sprawdzisz Podgląd wiadomości. Aby rozwiązać problem, warto przetestować różne wersje treści, obrazków, adresów URL lub formatowania.
Treść wiadomości została skopiowana z dokumentu Microsoft Word
Tekst sformatowany w takich programach, jak MS Word, nie jest w pełni kompatybilny z edytorami HTML. Jeśli chcesz przygotować wiadomość wcześniej, użyj edytora, który nie umożliwia formatowania tekstu – np. Notatnika. Wklej tekst bez formatowania do kreatora HTML, a dopiero później sformatuj go za pomocą narzędzi GetResponse.
Wiadomość została dostarczona do Outlooka
Różnice w wyświetlaniu wiadomości są efektem ustawień Outlooka. Jeżeli wiesz, że Twoi odbiorcy używają Outlooka, dostosuj odstępy tak, żeby pasowały do pożądanego rezultatu. Nie jesteśmy w stanie kontrolować tych ustawień, tak więc wygląd wiadomości może się różnić. Niestety nie oferujemy wsparcia w tym zakresie.