Czy mogę otrzymywać powiadomienia na Slacku?

Integracja GetResponse i Slack pozwoli Ci otrzymywać powiadomienia na kilku kanałach Slack. Możesz otrzymywać powiadomienia o:

  • zapisach i wypisach z listy,
  • zakończeniu wysyłki newslettera,
  • otwarciach i kliknięciach w ciągu pierwszej doby od wysyłki newslettera,
  • otwarciach i kliknięciach linków w wybranej liście.

Jak ustawić powiadomienia?

  1. Przejdź do zakładki Integracje & API.
  2. Najedź kursorem na Slack i kliknij Szczegóły.
  3. Kliknij Połącz.
  4. Wybierz listę, której powiadomienia mają dotyczyć (powiadomienia ustawiane są dla pojedynczych list).
  5. Wybierz jaki rodzaj informacji chcesz widzieć na swoim kanale.
  6. Kliknij Połącz.

Gdy Slack otrzyma takie żądanie, poprosi Cię o dwie rzeczy:

  • aby potwierdzić lub zmienić przynależność do grupy,
  • aby wskazać kanał na, którym chcesz widzieć powiadomienia.

Następnie możesz wybrać kilka opcji:

  • Jeśli wybierzesz wszystkie rodzaje powiadomień i klikniesz przycisk Połącz, otrzymasz wszystkie powiadomienia na jednym kanale Slacka.
  • Jeśli wybierzesz tylko kilka rodzajów powiadomień, możesz później wybrać pozostałe powiadomienia i skierować je do odrębnego kanału, w zależności od ich rodzaju.

    Wskazówka: takie rozwiązanie świetnie się sprawdzi w przypadku, gdy Twój zespół wymaga określonych informacji z GetResponse lub gdy chcesz pogrupować powiadomienia. Na przykład możesz zdecydować, aby powiadomienia o subskrypcji i rezygnacji były przesyłane na prywatny kanał. Takie ustawienie może okazać się przydatne ze względu na to, że powiadomienie zawiera dane takie jak imię i adres email kontaktu. Natomiast statystyki newsletterów lub listy możesz skierować na publiczny kanał.

Kliknij Allow.
  1. Kliknij Allow. I to wszystko! Powiadomienia na Slacku zostały skonfigurowane.

Jakie rodzaje powiadomień mogę otrzymywać?

Subskrypcje i rezygnacje z subskrypcji

Otrzymasz imię i adres email kontaktu, który zapisał się na listę lub zrezygnował z subskrypcji. Powiadomienie będzie również zawierać link do wyszukiwania kontaktów.

Powiadomienie o subskrypcji.

Kliknięcia i otwarcia

Otrzymasz informacje o otwarciach i kliknięciach we wszystkich wiadomościach z wybranej listy, co da Ci „podgląd na żywo” skuteczności kampanii. Licznik resetowany jest po każdym powiadomieniu, więc liczby reprezentują wartości uzyskane od poprzedniego powiadomienia.

Kliknięcia i otwarcia.

Czas wysyłki newsletterów

Za każdym razem, gdy zakończona zostanie wysyłka newslettera otrzymasz powiadomienie.

Newsletter został wysłany.

Uwaga: gdy wiadomość wysyłana jest do dużej liczby odbiorców, otrzymasz dwa powiadomienia. Jedno, gdy wysyłka się rozpocznie a drugie, gdy wysyłka zostanie zakończona. Te dodatkowe notyfikacje wysyłane są z uwagi, na czas, jaki zajmuje wysyłka tysięcy newsletterów — nie musisz czekać i zastanawiać się, dlaczego powiadomienie o zakończeniu wysyłki jeszcze nie dotarło.

Podsumowanie pierwszej doby newslettera

Gdy wyślesz newsletter przypisany do danej listy, zliczymy kliknięcia linków i otwarcia tej wiadomości. Jeśli chcesz możesz otrzymać podsumowanie kliknięć i otwarć każdego newslettera przypisanego do listy.

Podsumowanie pierwszej doby newslettera.

Jak często będę otrzymywać powiadomienia na Slacku?

Częstotliwość otrzymywania powiadomień zależy od rodzaju wybranej notyfikacji i od tego, jak aktywni są odbiorcy Twojej kampanii.

Natychmiast

Natychmiast otrzymasz powiadomienia o zapisaniu się na listę lub rezygnacji z subskrypcji.

Co godzinę lub od czasu do czasu

Co godzinę otrzymasz podsumowania otwarć i kliknięć aktywnych kampanii. Jeśli nie będzie żadnej aktywności, powiadomienie otrzymasz po nowym otwarciu i kliknięciu linka.

Po ukończeniu czynności

Otrzymasz powiadomienie, gdy wysyłka newslettera zostanie zakończona.

W przypadku list z dużą ilością subskrybentów otrzymasz powiadomienie, gdy wysyłka newslettera się rozpocznie i po jej ukończeniu.

24 godziny po wysyłce newslettera

Dla każdego newslettera otrzymasz powiadomienie po 24 godzinach. Czas liczymy z chwilą wysyłki newslettera. Na przykład jeśli wyślesz jeden newsletter o 8:00, podsumowanie otrzymasz o 8:00 następnego dnia. Gdy wyślesz kolejnego newslettera w południe, otrzymasz podsumowanie na temat tej wiadomości w południe następnego dnia.

Jak zatrzymać wysyłkę powiadomień?

Możesz łatwo usunąć powiadomienia dla jednej listy w ustawieniach integracji Slacka. Przejdź do zakładki Integracje & API > Slack. Najedź kursorem na Menu Akcji i kliknij Rozłącz.

Aby usunąć wszystkie ustawienia integracji Slack, kliknij Odłącz konto na Slacku.