Co się stanie, gdy nie opłacę mojego konta?

Jeżeli saldo Twojego konta GetResponse nie zostanie uregulowane w dniu rozliczenia, nie będziesz mógł:

  • wysyłać wiadomości,
  • dodawać kontaktów.

Co mogę zrobić?

Jeżeli Twoja płatność nie została poprawnie zaksięgowana, upewnij się, że:

  • Twoja karta zezwala na międzynarodowe płatności online,
  • na karcie znajdują się wystarczające środki.

Jak sprawdzić i ponownie uregulować saldo konta?

Aby sprawdzić stan swojego konta GetResponse lub ponowić płatność, przejdź z Pulpitu do zakładki Profil > Moje płatności > Szczegóły płatności. Aby opłacić saldo, kliknij przycisk Ureguluj rachunek. Możliwość wysyłania wiadomości zostanie uruchomiona natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

ureguluj-rachunek

Jeżeli nadal nie jesteś pewien, czy Twoje saldo zostało pomyślnie uregulowane, skontaktuj się z nami poprzez czat, lub napisz bezpośrednio na adres:

gr-rozliczenia@cs.getresponse.com.