Co się stanie, gdy nie opłacę mojego konta?

Jeżeli saldo Twojego konta GetResponse nie zostanie uregulowane w dniu rozliczenia, nie będziesz mógł:

  • wysyłać wiadomości,
  • dodawać kontaktów.

Co mogę zrobić?

Jeżeli Twoja płatność nie została poprawnie zaksięgowana, upewnij się, że:

  • Twoja karta zezwala na międzynarodowe płatności online,
  • na karcie znajdują się wystarczające środki.

Jak sprawdzić i ponownie uregulować saldo konta?

Aby sprawdzić stan swojego konta GetResponse lub ponowić płatność, przejdź z Pulpitu do zakładki Profil > Moje płatności > Szczegóły płatności. Aby opłacić saldo, kliknij przycisk Ureguluj rachunek. Możliwość wysyłania wiadomości zostanie uruchomiona natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

kliknij ureguluj rachunek.

Jeżeli nadal nie jesteś pewien, czy Twoje saldo zostało pomyślnie uregulowane, skontaktuj się z nami poprzez czat, lub napisz bezpośrednio na adres:

gr-rozliczenia@cs.getresponse.com.