Czy mogę nagrać webinar?

Tak. Jeśli Twój płatny plan, zawiera webinary, oznacza to, że możesz je nagrywać. Jeśli wykupiłeś dodatek Webinarowy do konta, również masz tę możliwość. Jedynie w darmowym koncie próbnym nie będziesz mógł nagrać webinaru.

Maksymalny czas dostępny na nagranie zależy od planu cenowego. Jeśli wykupiłeś webinary na:

100 uczestników – 3 godziny

300 uczestników – 6 godzin

Jak mogę nagrać webinar?

Aby rozpocząć nagrywanie, kliknij przycisk Rec, umieszczony w górnym menu pokoju webinarowego. Czerwony kolor przycisku oznacza to, że webinar aktualnie się nagrywa. Zwróć uwagę na to, że można rozpocząć nagrywanie jeszcze przed początkiem webinaru.

Aby przerwać nagrywanie, ponownie kliknij przycisk Rec i potwierdź to, że chcesz zatrzymać nagrywanie. Gdy skończysz nagrywanie, system automatycznie zapisze nagranie w formacie MP4. Możesz ponownie rozpocząć nagrywanie, podczas tego samego wydarzenia, pod warunkiem, że poprzednie nagranie nie przekroczyło limitu (3 lub 6 godzin).

Zwróć uwagę na to, że nie ma opcji pauzy. Każde nagranie dostępne będzie w osobnym pliku MP4.

Jeśli przekroczysz limit czasu nagrywania, wyznaczony przez Twój plan, rozpoczęte nagranie będzie kontynuowane. Nie będziesz, jednak miał możliwości rozpoczęcia nowego. Dopiero po zwolnieniu miejsca, będziesz mógł rozpocząć nowe nagrania.

Czy mogę pobrać nagranie webinaru?

Po zakończeniu webinaru Twoje nagranie będzie dostępne do pobrania. Przejdź do zakładki Menu>Webinary>Zarządzaj, następnie kliknij ikonę Nagranie, umieszczoną pod nazwą webinaru. Z menu Akcji wybierz opcję Pobierz. Jeśli przerwałeś nagrywanie i ponownie je włączyłeś, do pobrania będziesz miał kilka plików.

Jak zarządzać miejscem dostępnym na nagrania?

Aby nagrywać przyszłe webinary, potrzebne będzie Ci miejsce do zapisu. Z tego powodu, trzeba kontrolować czas trwania zapisanych nagrań (nie ich wielkość).

Łączny czas trwania zapisanych nagrań nie może przekroczyć 3 lub 6 godzin (w zależności od wykupionego planu). Możesz przechowywać wiele nagrań, ale suma ich trwania nie może przekroczyć limitu wyznaczonego przez Twój plan.

Aby zwolnić miejsce na kolejne nagrania, możesz usunąć dostępne pliki z nagraniami. Upewnij się, że najpierw pobierzesz nagrania, zanim je usuniesz z konta. Możesz to zrobić przy użyciu Menu Akcji i opcji Usuń.