Jak zarządzać listami oraz kontaktami w aplikacji mobilnej?

Aplikacja mobilna GetResponse pozwala w łatwy sposób zarządzać listami oraz kontaktami.

Jak zarządzać listami?

  1. Kliknij 3 poziome kreski w lewym dolnym rogu Pulpitu.
  1. Z menu wybierz Kontakty.
  1. Przejdź do zakładki Listy, aby wyświetlić swoje listy.
  1. Kliknij w wybraną listę, aby sprawdzić jej ogólne statystyki.
  2. Kliknij menu Akcji (3 kropki), aby wyświetlić Ustawienia listy, lub aby Ustawić listę jako domyślną.
  1. Możesz także wyszukać wybraną listę oraz posortować swoje listy według uznania.

Jak stworzyć nową listę?

  1. Powtórz kroki od 1 do 3 z sekcji Jak zarządzać listami?
  1. Kliknij ikonę plusa w dolnej części ekranu.
  1. Wprowadź nazwę swojej nowej listy i kliknij przycisk Stwórz.

Jak zarządzać kontaktami?

  1. Kliknij 3 pionowe kreski w lewym dolnym rogu Pulpitu.
  1. Z menu wybierz Kontakty.
  1. Przejdź do zakładki Kontakty, aby wyświetlić swoich subskrybentów. Możesz filtrować wyniki po nazwach list.
  1. Kliknij dany email, aby wyświetlić informacje o kontakcie oraz szczegóły subskrypcji.
    Możesz także:
  • usunąć kontakt klikając ikonę kosza w lewym dolnym rogu
  • edytować kontakt klikając ikonę ołówka w prawym dolnym rogu

Jak dodać nowe kontakty?

  1. Powtórz kroki od 1 do 2 z sekcji Jak zarządzać kontaktami?
  1. Kliknij ikonę plusa w dolnej części ekranu.
  1. Zdecyduj, jak chcesz dodać nowe kontakty.

Dodaj kontakty manualnie

Wybierz listę, wypełnij niezbędne dane kontaktowe i zaznacz pole “Mam pozwolenie na dodanie tej osoby na moją listę”.
Opcjonalnie, możesz dodać kontakt do cyklu autoresponderów lub przydzielić punkty czy dodać pola dodatkowe.

Kliknij Zapisz.

Importuj kontakty z urządzenia

  • Twoje urządzenie zapyta, czy zezwoliłeś aplikacji GetResponse na dostęp do Twoich kontaktów. Musisz wyrazić zgodę, aby przejść dalej.
  • Wybierz kontakt, który chcesz dodać do swojej listy.
  • Wybierz listę, wypełnij niezbędne dane kontaktowe i zaznacz pole “Mam pozwolenie na dodanie tej osoby na moją listę”.
    Opcjonalnie, możesz dodać kontakt do cyklu autoresponderów lub przydzielić punkty czy dodać pola dodatkowe.

    Kliknij Zapisz.

Zeskanuj kartę kontaktu

  • Gdy wykryjemy adres mailowy na zeskanowanej karcie, przycisk do zrobienia zdjęcia będzie możliwy do kliknięcia. Kliknij go, aby przejść dalej.
  • Wybierz listę, wypełnij niezbędne dane kontaktowe i zaznacz pole “Mam pozwolenie na dodanie tej osoby na moją listę”.
    Opcjonalnie, możesz dodać kontakt do cyklu autoresponderów lub przydzielić punkty czy dodać pola dodatkowe.

    Kliknij Zapisz.