Pozyskiwanie leadów
Skuteczne narzędzia do budowania zaangażowanej bazy klientów
W GetResponse stworzenie formularza dopasowanego do potrzeb firmy jest naprawdę proste. Wykorzystaj formularze, by zaangażowac osoby odwiedzające Twoją stronę – i przekonać je, żeby zostały Twoimi klientami.
Formularze możesz też wykorzystać do zbierania wartościowych danych. Wybierz informacje, na podstawie których chcesz segmentować bazę, i odpowiednio zaprojektuj formularz.
Szukasz sposobów na zdobywanie leadów? Wykorzystaj do tego skuteczne, responsywne landing pages.
Zbieraj dane klientów za pomocą wbudowanych formularzy. Odpowiednio dopasuj etykiety i pola dodatkowe i zacznij budować relacje z odbiorcami od razu po zapisie do bazy.
Twoje strony sprzedażowe z pewnością się wyróżnią, jeśli umieścisz na nich wideo z serwisów YouTube, Vimeo, Wistia i Vidyard.
Do dyspozycji masz setki w pełni responsywnych szablonów landing pages zaprojektowanych tak, by pozyskiwać więcej konwersji.
Skorzystaj z testów A/B i statystyk. Śledząc wyniki strony, możesz dokonywać drobnych zmian, które mogą zrobić ogromną różnicę dla Twojej firmy. A dzięki narzędziom SEO dotrzesz do właściwych odbiorców i wyróżnisz się z tłumu konkurencyjnych firm.
Możesz też zintegrować strony z większością narzędzi do śledzenia statystyk i remarketingu, by jeszcze zwiększyć ich skuteczność.
Włącz webinary do strategii marketingowej, pozyskuj nowe leady i buduj trwałe relacje z klientami.
Dzięki aplikacji mobilnej na iOS i Androida uczestnicy mogą wziąć udział w Twoich webinarach bez względu na to, gdzie są i z jakiego urządzenia korzystają. Jeśli wchodzą do pokoju webinarowego na komputerze, nie muszą instalować żadnych dodatkowych wtyczek ani programów.
Webinar możesz nagrać i wykorzystać w materiałach content marketingowych, by przyciągać kolejnych klientów.
Webinary w GetResponse są zabezpieczone certyfikatem SSL. Możesz zdecydować się na udostępnienie spotkania tylko po podaniu hasła lub otworzyć je dla wszystkich zainteresowanych.
Chcesz wiedzieć, jaki efekt odniósł Twój webinar? Wypróbuj raporty z webinarów. Zobaczysz, kto się pojawił, skąd byli uczestnicy, jak długo byli na webinarze i jak głosowali w ankietach, które przeprowadziłeś podczas spotkania.
Możesz również śledzić konwersje wśród zarejestrowanych i uczestników i szybko wygenerować szczegołówy raport w pliku PDF.
Dzięki otwartemu API możesz z łatwością zintegrować email marketing z innymi kanałami online. I stworzyć własny komplet narzędzi do zbierania danych, segmentowania bazy i personalizowania kampanii.