Automatyzacja ścieżki klienta

Poprowadź klientów od zapisu aż do zakupu

Zaplanuj całą ścieżkę klienta

Tworząc mapę ścieżki klienta, możesz skutecznie prowadzić odbiorców przez kolejne etapy lejka sprzedaży. Buduj proste ale skuteczne cykle marketing automation, wykorzystując do tego odpowiednie warunki, akcje i filtry.

Obserwuj zachowania klientów w różnych scenariuszach – będziesz mieć pełen obraz ich aktualnych potrzeb na każdym etapie ścieżki.

Góra lejka:
przyciąganie odbiorców

Narzędzia do pozyskiwania leadów, takie jak formularze, webinary i landing pages, to świetny sposób na przyciągnięcie grupy docelowej.

Środek lejka:
dbanie o relacje

Wytłumacz odbiorcom ideę, która stoi za Twoim produktem i pokaż im korzyści, jakie z niego płyną. Jeśli zbierzesz odpowiednie dane na temat potencjalnych klientów, będziesz mógł je wykorzystać do personalizacji wysyłanych treści. A Twoi klienci będą mieli komplet informacji potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie.

Dół lejka:
motywacja do zakupu

Śledząc zaangażowanie i zachowania osób odwiedzających Twoją stronę, możesz zmotywować ich do konwersji we właściwym momencie i pozyskać zadowolonych klientów.

Zautomatyzuj proces sprzedaży

Cykle marketing automation są wizualizacją modelu komunikacji z Twoimi odbiorcami. Wiadomości są w nich wysyłane automatycznie, kiedy zostaje spełniony określony warunek – bez Twojego udziału.

Dzięki cyklom automatycznym możesz zbierać cenne dane w różnych punktach styku z klientem. Wykorzystaj je potem, by wysyłać wiadomości dopasowane do profilu odbiorcy.

Śledź i analizuj zachowanie odbiorców i określ reguły, które poprowadzą ich do zakupu. Przetestuj i zoptymalizuj najprostszą ścieżkę, po przejściu której zainteresowany odbiorca zostanie lojalnym klientem.

Integracja marketingu ze sprzedażą

Cykle marketing automation dadzą Ci lepszy wgląd w profile odbiorców. Dzięki temu zaplanujesz całe doświadczenie klienta z marką, zdefiniujesz cele i przetestujesz różne sposoby na ich osiągnięcie.

Porozmawiajmy

Zadzwoń: +1 888-295-2553

Umów się na demo

Umów się na demo

Wypełnij formularz, aby zobaczyć krótkie podsumowanie naszych usług i umówić się na szczegołowe demo platformy.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twoich danych, aby skontaktować się z Tobą w celu odpowiedzi na Twoje pytanie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.