Automatyzacja ścieżki klienta
Poprowadź klientów od zapisu aż do zakupu
Tworząc mapę ścieżki klienta, możesz skutecznie prowadzić odbiorców przez kolejne etapy lejka sprzedaży. Buduj proste ale skuteczne cykle marketing automation, wykorzystując do tego odpowiednie warunki, akcje i filtry.
Obserwuj zachowania klientów w różnych scenariuszach – będziesz mieć pełen obraz ich aktualnych potrzeb na każdym etapie ścieżki.
Narzędzia do pozyskiwania leadów, takie jak formularze, webinary i landing pages, to świetny sposób na przyciągnięcie grupy docelowej.
Wytłumacz odbiorcom ideę, która stoi za Twoim produktem i pokaż im korzyści, jakie z niego płyną. Jeśli zbierzesz odpowiednie dane na temat potencjalnych klientów, będziesz mógł je wykorzystać do personalizacji wysyłanych treści. A Twoi klienci będą mieli komplet informacji potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie.
Zintegruj swój CRM z GetResponse MAX, aby uzyskać cenne informacje na temat kampanii marketingowej, dzięki czemu stworzysz równowagę między działaniami sprzedażowymi i marketingowymi. Śledzenie zaangażowania i zachowania użytkownika ma wiele zalet - możesz inicjować i zachęcać ludzi do zakupów w najlepszym momencie, co pozwoli Ci zmieniać leady w zadowolonych klientów.
Cykle marketing automation są wizualizacją modelu komunikacji z Twoimi odbiorcami. Wiadomości są w nich wysyłane automatycznie, kiedy zostaje spełniony określony warunek – bez Twojego udziału.
Dzięki cyklom automatycznym możesz zbierać cenne dane w różnych punktach styku z klientem. Wykorzystaj je potem, by wysyłać wiadomości dopasowane do profilu odbiorcy.
Śledź i analizuj zachowanie odbiorców i określ reguły, które poprowadzą ich do zakupu. Przetestuj i zoptymalizuj najprostszą ścieżkę, po przejściu której zainteresowany odbiorca zostanie lojalnym klientem.