Marketing Automation
Skup się na tym, co naprawdę sprzedaje
Wystarczy przeciągnąć odpowiednie elementy, aby zautomatyzować całe doświadczenie klienta. Bez pomocy działu IT ani drogich wdrożeń.
Jeśli dobrze dopasujesz treść emaili do poszczególnych grup odbiorców, łatwiej zmotywujesz ich do działania. Wykorzystaj tagi i punkty scoringowe do oznaczania najlepiej rokujących leadów. Zwiększ konwersję wśród osób odwiedzających Twoją stronę lub porzucających koszyk – lub wysyłaj oferty w oparciu o historię zakupów, wartość koszyka lub lokalizację klientów.
Marketing Automation rośnie wraz z Twoją firmą. Możesz więc zacząć od prostych rozwiązań i stopniowo rozbudowywać kampanie. Łącz pojedyncze cykle w skomplikowane scenariusze, kierując klientów na różne ścieżki w oparciu o ich zachowania.
W GetResponse łatwo zaplanujesz emaile automatyczne, dzięki którym będziesz w kontakcie z klientami od zapisu na newsletter aż do sprzedaży – i jeszcze długo po niej. Wysyłając im ciekawe cykle edukacyjne lub onboardingowe, zwiększysz szanse, że zostaną z Tobą na dłużej.
Śledź otwarcia, kliknięcia i sprzedaże w kampaniach. Dostosowuj scenariusze i treści i obserwuj, jakie przynoszą wyniki.
Marketing Automation GetResponse łatwo zintegrujesz z email marketingiem, landing pages, formularzami i CRM. Dzięki temu zaplanujesz i prześledzisz całą ścieżkę klienta, korzystając z jednej platformy.