Transformacja szkoleń na temat autyzmu przez angażowanie użytkowników i zbieranie informacji zwrotnych

Dowiedz się, jak Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu wykorzystuje GetResponse do informowania, angażowania i wspierania społeczności liczącej ponad 500 000 osób na całym świecie.

Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu (APF) jest organizacją non-profit zajmującą się świadomością i edukacją w zakresie autyzmu.

Koncentruje się na zapewnianiu wsparcia, potrzebnych zasobów i usług osobom z zaburzeniami związanymi ze spektrum autyzmu (ASD), a także ich rodzinom, opiekunom i praktykom.

Fundacja współpracuje z partnerami w społeczności autyzmu, takimi jak Autism Speaks i Council of Autism Service Providers (CASP) – celem jest promowane inicjatyw, które mają na celu poprawę dostępu do wysokiej jakości terapii Stosowanej Analizy Zachowania (ABA), a także wspieranie reformy ubezpieczeń w celu pokrycia takich terapii.

Choć jesteśmy niewielką organizacją, mam poczucie, że wywieramy naprawdę duży wpływ.

Ana Becerra, Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu

Wyzwania

APF stanęła przed nieoczekiwanym wyzwaniem: rozwijała się bardzo szybko w sposób organiczny.

Wszystko potoczyło się błyskawicznie. Nie spodziewaliśmy się tego. Nie prowadziliśmy działań promocyjnych.

Ana Becerra, Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu

Liczba osób zapisanych na listy mailingowe przekroczyła 500 000, co postawiło przed organizacją wyzwanie związane z efektywną komunikacją na dużą skalę.

Ręczne wysyłanie newsletterów, aktualizacji i zaproszeń na zdarzenia do tak dużej grupy odbiorców byłoby zbyt czasochłonne i i obarczone ryzykiem błędów.

Dodatkowo niezwykle ważne było zbieranie opinii od odbiorców, by móc ocenić skuteczność prowadzonych działań i programów. Wraz z rosnącą bazą kontaktów, zadanie to stawało się coraz trudniejsze.

Wtedy do akcji wkroczyła platforma GetResponse.

Jak pomaga GetResponse

Dzięki współpracy z GetResponse Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu była w stanie

  • Usprawnić komunikację do bardzo dużej liczby odbiorców
  • Zautomatyzować zbieranie opinii poprzez ankiety
  • Korzystać z narzędzi analitycznych do monitorowania zaangażowania odbiorców

To niesamowicie wydajne narzędzie. Oszczędza nam mnóstwo czasu i zasobów. Zamiast godzinami szukać osób gotowych podzielić się swoją historią i mozolnie zbierać dane, zrobiliśmy to w kilka minut. […] Dzięki temu nawiązaliśmy prawdziwy kontakt z naszą społecznością, a liczba zebranych opinii była wręcz niesamowita. […] Bez GetResponse nie byłoby to możliwe.

Ana Becerra, Fundacja Partnerstwo dla Autyzmu

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Statystyki emaili – Mierzalne dane dla precyzyjnego email marketingu. Podejmuj właściwe decyzje marketingowe w oparciu o wyniki wysyłek i reakcje kontaktów.

Poznaj podobne historie

  • Organizacja non-profit i charytatywna Email marketing , Landing pages , Webinary

    Bliżej ludzi za pomocą narzędzi do komunikacji online marketingowej

  • Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Marketing ecommerce , Narzędzia ecommerce

    51 tys. zł sprzedaży z kampanii email w jeden miesiąc

  • Automotive , Ecommerce Email marketing , Marketing automation , Marketing ecommerce

    Wzrost sprzedaży dzięki automatyzacji ratującej porzucone koszyki. 20% odbiorców dokonało zakupu 

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej