Integracje GetResponse Wróć do integracji

LiveChat

LiveChat

Rozmawiaj ze swoimi klientami online za pomocą czatu i buduj swoją listę dzięki integracji z LiveChat.

O integracji:

Integracja GetResponse z LiveChat umożliwia dodanie pola adresu email w ankiecie poprzedzającej czat. Po wprowadzeniu tej zmiany, odwiedzający Twoją stronę użytkownicy będą mogli zapisać się do newslettera za każdym razem, gdy rozpoczną rozmowę.

Poznaj LiveChat

LiveChat to rozwiązanie online, które umożliwia kontakt z klientami w czasie rzeczywistym za pomocą czatu. Możesz go używać do budowania zaangażowania osób, z którymi rozmawiasz i przekształcania ich w klientów oraz do obsługi zgłoszeń w ramach pomocy technicznej.

Wymagania

  • Konto GetResponse
  • Konto LiveChat

Kategorie

  • Automatyzacja procesów
  • Budowa listy
  • Ecommerce
  • Formularze i ankiety

Załóż konto testowe

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej

Czekamy na Twoje zgłoszenie:

Dodaj swoją integrację

Masz już gotową integrację z GetResponse? Świetnie! Prześlij ją nam i zaprezentuj się w naszym katalogu.

Prześlij zgłoszenie

Stwórz własną integrację

Skorzystaj z naszego API i zbuduj własną integrację, która połączy GetResponse z Twoją usługą.

Zobacz dokumentację API