Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
LiveHelpNow

Kategoria

  • Inny

Data aktualizacji:

April 2019

LiveHelpNow

LiveHelpNow! oferuje szeroki wybór narzędzi, dzięki którym usprawnisz obsługę klienta – w tym live chat i obsługę połączeń telefonicznych.

Jak włączyć integrację?

Zanim rozpoczniesz:

Do przeprowadzenia integracji potrzebujesz identyfikatora ID kampanii GetResponse, do której chcesz zapisywać użytkowników LiveHelpNow!.

ID kampanii to NIE to samo, co jej nazwa. ID kampanii znajdziesz w koncie GetResponse w zakładce Lista kampanii: https://app.getresponse.com/campaign_list.html

1) Zaloguj się do konta GetResponse i przejdź do menu Moje konto >> Szczegóły.

2) Przejdź do sekcji API & OAuth i skopiuj klucz API GetResponse.

3) Zaloguj się do swojego konta LiveHelpNow i przejdź do menu Admin Panel >> My Account >> Integrations >> Eventing API

4) Następnie wybierz odpowiednie ustawienia: Add Event >> ChatOpened. Jako Event Type zaznacz JSON, a jako Event Verb – POST.

Pola HTTP Basic Authentication oraz Headers mogą pozostać puste.

5) W polu Payload wprowadź poniższy kod:

{

“method” : “add_contact”,

“params” :

[

“XXXX”,

{

“campaign”: “YYYY”,

“name”: “$$$PreChatField1$$$”,

“email”: “$$$PreChatField2$$$”

}

],

“id” : “req-001”,

“jsonrpc” : “2.0”

}
  • XXXX zastąp kluczem API GetResponse,
  • YYYY zastąp ID kampanii GetResponse.

Uwaga: Użycie etykiet PreChatField1, PreChatField2 itp. zależy od ustawień formularza uzupełnianego przez użytkowników przed rozpoczęciem chata.

W powyższym fragmencie kodu, etykieta PreChatField1 została użyta przy założeniu, że użytkownik wpisuje imię w pierwszym polu informacji podawanej w formularzu LiveHelpNow (tak, jak na poniższym zrzucie ekranu).

Analogicznie, etykieta PreChatField2 została użyta przy założeniu, że w drugim polu użytkownik podaje adres email.

Ustawienia te możesz zmienić w koncie LiveHelpNow! w menu Admin Panel >> Chat System >> Customization >> Pre-chat requirements. Zmieniając je, musisz jednocześnie odpowiednio zmienić cyfrę w etykiecie PreChatField.

6) W polu URL wprowadź adres: https://api2.getresponse.com

7) Upewnij się, że opcja Enabled jest aktywna i zapisz ustawienia, klikając przycisk Add Event.

Gotowe!

Teraz użytkownicy chata będą otrzymywać po rozpoczęciu rozmowy email od GetResponse. Po potwierdzeniu subskrypcji, nowe kontakty dołączą do wybranej przez Ciebie kampanii GetResponse.

Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na stronę http://help.livehelpnow.net.

Podobne integracje
  • 123ContactForm

    123ContactForm

    Wykorzystaj integrację GetResponse z 123ContactForm i pozyskuj nowych odbiorców jeszcze skuteczniej.
  • GetSiteControl

    GetSiteControl

    Wykorzystaj potencjał widgetów GetSiteControl.
  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API