Integracje GetResponse Wróć do integracji

LiveHelpNow

LiveHelpNow

Synchronizuj zebrane dane kontaktowe między LiveHelpNow a GetResponse.

O integracji:

LiveHelpNow! oferuje szeroki wybór narzędzi, dzięki którym usprawnisz obsługę klienta – w tym live chat i obsługę połączeń telefonicznych.

Dzięki gromadzonym przez LiveHelpNow danych o klientach integracja z GetResponse pozwoli na łatwe przesyłanie informacji z prowadzonych rozmów na Twoje konto GetResponse w celu prowadzenia dodatkowych kampanii marketingowych.

Jak włączyć integrację?

Zanim rozpoczniesz:

Do przeprowadzenia integracji potrzebujesz identyfikatora ID kampanii GetResponse, do której chcesz zapisywać użytkowników LiveHelpNow!.

ID kampanii to NIE to samo, co jej nazwa. ID kampanii znajdziesz w koncie GetResponse w zakładce Lista kampanii: kliknij.

1. Zaloguj się do konta GetResponse i przejdź do menu Moje konto >> Szczegóły.

2. Przejdź do sekcji API & OAuth i skopiuj klucz API GetResponse.

3. Zaloguj się do swojego konta LiveHelpNow i przejdź do menu Admin Panel >> My Account >> Integrations >> Eventing API

4. Następnie wybierz odpowiednie ustawienia: Add Event >> ChatOpened. Jako Event Type zaznacz JSON, a jako Event Verb – POST. Pola HTTP Basic Authentication oraz Headers mogą pozostać puste.

5. W polu Payload wprowadź poniższy kod:

{

“method” : “add_contact”,

“params” :

[

“XXXX”,

{

“campaign”: “YYYY”,

“name”: “$PreChatField1$”,

“email”: “$PreChatField2$”

}

],

“id” : “req-001”,

“jsonrpc” : “2.0”

}
  • XXXX zastąp kluczem API GetResponse,
  • YYYY zastąp ID kampanii GetResponse.

Uwaga: Użycie etykiet PreChatField1, PreChatField2 itp. zależy od ustawień formularza uzupełnianego przez użytkowników przed rozpoczęciem chata.

W powyższym fragmencie kodu, etykieta PreChatField1 została użyta przy założeniu, że użytkownik wpisuje imię w pierwszym polu informacji podawanej w formularzu LiveHelpNow (tak, jak na poniższym zrzucie ekranu).

Analogicznie, etykieta PreChatField2 została użyta przy założeniu, że w drugim polu użytkownik podaje adres email.

Ustawienia te możesz zmienić w koncie LiveHelpNow! w menu Admin Panel >> Chat System >> Customization >> Pre-chat requirements. Zmieniając je, musisz jednocześnie odpowiednio zmienić cyfrę w etykiecie PreChatField.

6. W polu URL wprowadź adres: https://api2.getresponse.com

7. Upewnij się, że opcja Enabled jest aktywna i zapisz ustawienia, klikając przycisk Add Event.

Gotowe!

Teraz użytkownicy chata będą otrzymywać po rozpoczęciu rozmowy email od GetResponse. Po potwierdzeniu subskrypcji, nowe kontakty dołączą do wybranej przez Ciebie kampanii GetResponse.

Wymagania

  • Konto GetResponse
  • Konto LiveHelpNow

Kategorie

  • Budowa listy
  • Synchronizacja kontaktów
  • Obsługa klienta

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej

Czekamy na Twoje zgłoszenie:

Dodaj swoją integrację

Masz już gotową integrację z GetResponse? Świetnie! Prześlij ją nam i zaprezentuj się w naszym katalogu.

Prześlij zgłoszenie

Stwórz własną integrację

Skorzystaj z naszego API i zbuduj własną integrację, która połączy GetResponse z Twoją usługą.

Zobacz dokumentację API