Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla biur podróży

Rozwój technologii spowodował rewolucję w branży turystycznej. Tradycyjny marketing już nie wystarczy, aby biznes prosperował. Pozycja Twojej marki zależy od kilku kwestii: oferty dopasowanej do potrzeb odbiorców, bezpośredniego kontaktu z klientami oraz Twojej wiarygodności i obecności w sieci. Przekonaj się, jak narzędzia GetResponse mogą pomóc Ci w realizacji celów. Już dziś zacznij budować bazę lojalnych klientów.

Docieraj do kolejnych miłośników podróży

Niech nadchodzący sezon wakacyjny będzie naprawdę gorącym okresem dla Twojej firmy.

  • Twórz dedykowane kampanie automation skierowane zarówno do poszukiwaczy przygód jak i tych, którzy np. wolą relaksować się na plaży.
  • Wykorzystaj szablony i przygotuj atrakcyjne strony ze zdjęciami i filmami przedstawiającymi wakacyjne kurorty, hotele i piękne miejsca w ich okolicy.
  • Umożliwiaj klientom dzielenie się promocjami i specjalnymi ofertami wyjazdów w social media.
  • Przypisuj punkty scoringowe w oparciu o zachowania swoich czytelników i rozpoznaj tych, którzy poszukują oferty wakacyjnej.
  • Użyj prostego formularza dostępnego na smartfonie, aby zbierać kontakty np. na targach ślubnych. Subskrybentom wyślij potem specjalne oferty wymarzonych podróży poślubnych.
  • Przypisuj użytkownikom pola dodatkowe, związane z ich geolokalizacją. Twórz dopasowane cykle automation, które skierujesz do subskrybentów, na podstawie informacji o ich miejscu pobytu.
  • Twórz atrakcyjne materiały używając prostego edytora z funkcją drag & drop. Pokaż klientom, że to, co oferujesz, jest warte swojej ceny. W oparciu o historię odwiedzanych przez subskrybentów stron, kontynuuj odpowiednią komunikację emailową.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, scoring, automatyczna segmentacja, web event tracking.

Bądź ekspertem w swojej branży.

Bądź dla klientów podstawowym źródłem wiedzy na tematy związane z turystyką.

  • Organizuj webinary, twórz wideo przewodniki, dziel się pomysłami na wyjazdy wakacyjne, opisuj miejsca, które warto odwiedzić. Co tydzień wysyłaj subskrybentom linki do najpopularniejszych postów.
  • Wysyłaj cykliczne wiadomości z informacjami o trendach w branży, popularnych kierunkach wakacyjnych podróży, krajach, do których lepiej nie jechać, oraz o miejscach, które koniecznie trzeba zobaczyć.
  • Twórz cykle edukacyjne i wysyłaj nowym subskrybentom praktyczne wskazówki podróżnicze.
  • Dziel się wideo poradami o tym, jak szukać tanich biletów i atrakcyjnych ofert wycieczek.
  • Twórz strony, na których opublikujesz historie przesłane przez zadowolonych klientów, rekomendacje, video-relacje przygotowane przez znanych blogerów i przewodników.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation.

Spraw, aby klienci do Ciebie wracali.

Niech klienci zwrócą się do Ciebie, kiedy będą planowali kolejny urlop.

  • Wysyłaj ograniczone czasowo oferty specjalne, wskazówki,
    jak szukać obniżek oraz co zrobić, aby zredukować ilość bagażu.
  • Przez cały sezon wakacyjny codziennie udostępniaj prognozy pogody.
  • Przygotowuj regularne raporty na temat popularnych atrakcji, informuj, kiedy przypada szczyt sezonu w danym miejscu i dziel się najnowszymi trendami w branży.
  • Przypisuj punkty scoringowe najbardziej lojalnym klientom i nagradzaj ich ekskluzywnymi zniżkami lub innymi bonusami.
  • Twórz cykle aktywizujące byłych klientów i zachęcaj ich do ponownego skorzystania z Twojej oferty.
  • Masz na swojej stronie możliwość zakupu online? Śledź porzucone koszyki i zachęć klientów do dokończenia zakupu.
  • Dodaj funkcjonalności: scoring, marketing automation, porzucony koszyk.

„GetResponse zawiera wszelkie narzędzia, potrzebne w naszym sklepie online. Podobają mi się różne formularze i funkcjonalności, których dostarcza platforma – w szczególności autorespondery i rozmaite wyskakujące okienka. Wszystko to pomaga nam nie tylko zdobywać nowych klientów, ale też dbać o dotychczasowych”.

Gerald Morrison, treasurejourneys.com

Buduj zaufaną markę.

Przekazuj klientom wszystkie potrzebne informacje przed, w trakcie i po powrocie z wycieczki.

  • Publikuj niezbędne informacje na temat zasad bezpieczeństwa, wymaganych szczepień oraz kwestii związanych z kulturą i polityką danego kraju.
  • Przesyłaj automatyczne potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o terminie wylotu.
  • Przygotuj powiadomienia o podwyżkach cen, korkach i ograniczonej liczbie miejsc w hotelu.
  • Opracuj ankietę online, by dowiedzieć się, czy klienci byli zadowoleni z warunków zakwaterowania, wyżywienia oraz zaoferowanych atrakcji.
  • Twórz cykle automation w oparciu o wyniki ankiet konsumenckich i zaskocz swoich klientów dopasowanymi ofertami.
  • Śledź aktywność na stronie internetowej i optymalizuj swój content w oparciu o aktywność użytkowników.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, automatyczna segmentacja, web event tracking.

Personalizuj wiadomości.

Dowiedz się więcej o preferencjach turystycznych klientów,
aby wysyłać im odpowiednio przygotowane wiadomości.

  • Sprawdź, czy dany klient woli luksusowy hotel, czy wakacje na farmie. Wyślij mu ofertę dopasowaną do jego potrzeb.
  • Przypisz tagi i dokonaj segmentacji odbiorców, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze wyjazdy, upodobania, ulubione sposoby spędzania czasu i preferencje odnośnie klimatu.
  • Przygotuj różne oferty zależnie od potrzeb: wycieczkę z mnóstwem atrakcji dla rodziny, romantyczny rejs dla pary, wakacje nad morzem dla seniorów.
  • Daj członkom swojego zespołu dostęp do narzędzi. Niech każdy samodzielnie przygotowuje kampanie.
  • Dodaj funkcjonalności: tagowanie, marketing automation, automatyczna segmentacja

Docieraj do turystów na całym świecie.

Teraz możesz zadbać o klientów o dowolnej porze i niezależnie od tego, w jakiej części świata aktualnie są.

  • Bądź z klientami w kontakcie w każdym miejscu i o każdej porze. Wysyłaj im wiadomości dostosowane do ekranów urządzeń mobilnych.
  • Zarządzaj kampaniami prowadzonymi w różnych językach.Planując termin wysyłki, weź pod uwagę różnicę w strefach czasowych.
  • Monitoruj reakcje na wysłane wiadomości na różnych kontynentach, w różnych miastach i krajach.

Sprawdzaj dane na bieżąco.

Poprawiaj wyniki, nawet jeśli sytuacja ekonomiczna temu nie sprzyja.

  • Testuj wiadomości przed wysyłką. Dowiedz się, jakie lokalizacje, które zdjęcia i jaki rodzaj ofert wzbudza największe zainteresowanie.
  • Miej kontrolę nad rezultatami swoich działań. Analizuj czytelne wykresy i obszerne raporty.
  • Licz tweety, polubienia oraz osoby, które dołączyły do społeczności. Zbierz wszystkie kontakty i zarządzaj nimi za pośrednictwem jednej platformy.

Wykorzystaj możliwości, jakie GetResponse
oferuje Twojej firmie.

Twoi klienci z radością będą otwierać Twoje wiadomości z ofertami wakacyjnych atrakcji.
Dowiedz się jak GetResponse może pomóc w rozwoju Twojej firmy.