Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla marketingu partnerskiego

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest przyciąganie ruchu na stronę i osiąganie odpowiednich wskaźników, by osiągnąć sukces w internecie. Jednak współpraca partnerska potrafi być naprawdę kosztowna. Jak więc - pomimo niskiego budżetu - zwiększyć konwersję i osiągnąć sukces online? Wybierz kompleksowe rozwiązania GetResponse, które wygenerują więcej konwersji i co za tym idzie - podniosą wskaźniki sprzedaży.

Osiągaj korzyści finansowe z ruchu i kliknięć
na stronie.

Osiągaj maksimum korzyści, nawet przy niskim budżecie.

  • Wykorzystuj exit pop-upy, scrolle i okna pobrań by zatrzymywać odwiedzających na stronie i gromadzić ich adresy email.
  • Śledź aktywność użytkowników na stronie i optymalizuj swoją obecność w sieci.
  • Powiększaj bazę adresową gdziekolwiek jesteś. Korzystaj z naszych wbudowanych narzędzi: od spersonalizowanych formularzy na landing pages i Facebooku, do ankiet online i aplikacji mobilnych.
  • Twórz atrakcyjne wiadomości powitalne wysyłane automatycznie po dołączeniu do subskrypcji.
  • Dokonaj integracji z e-commerce i śledź zachowania zakupowe klientów.
  • Zwiększaj wskaźnik otwarć swoich emaili na smartfonach i tabletach. Przyciągaj ruch dzięki wiadomościom idealnie wyświetlającym się na wszystkich urządzeniach mobilnych.
  • Wysyłaj oferty dokładnie w momencie wystąpienia największego prawdopodobieństwa, że subskrybent odczyta Twoją wiadomość.
  • Eksperymentuj z gotowymi do użycia szablonami, które za jednym kliknięciem uatrakcyjnią Twoją ofertę.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, web event tracking.

Zwiększaj konwersję dzięki reklamodawcom.

Docieraj do grup docelowych oraz potencjalnych partnerów dzięki promocji swoich produktów i usług.

  • Proponuj odbiorcom oferty ograniczone czasowo i generuj spersonalizowane kody zniżkowe, by zwiększyć wskaźnik subskrypcji.
  • W zależności od zaangażowania użytkowników, dodawaj
    lub odejmuj punkty scoringowe
    . Stwórz naprawdę unikalną komunikację z klientami.
  • Odzyskaj porzucone koszyki – wysyłaj klientom oferty
    nie do odrzucenia.
  • Zachęcaj odwiedzających do pozostawienia swoich danych nalanding pages i portalach społecznościowych
  • Twórz i planuj kampanie kropelkowe dla swoich partnerów.
  • Zwiększaj wskaźniki sprzedaży partnerskich dzięki możliwości darmowych pobrań i instalacjidla tych, którzy dołączą
    do subksrypcji i pozostawią dane kontaktowe.
  • Dodać funkcjonalności: marketing automation, scoring, porzucony koszyk

Buduj sieci kontaktów wśród partnerów,
firm i wydawców.

Bierz udział w różnych programach afiliackich i promuj ich sieci.

  • Importuj bazy adresowe - wystarczy jedno kliknięcie.
  • Dokonuj integracji z oprogramowaniem, z którego korzystają Twoi partnerzyoraz popularnymi narzędziami do raportowania i programów do opłat. Rozwijaj swoją reklamę w internecie dzięki inteligentnym rozwiązaniom.
  • Nadaj partnerom dostęp swojego do konta. Przeprowadzajcie różne kampanie email marketingowe. Porównujcie efekty i dzielcie się doświadczeniami.
  • Publikuj recenzje produktów stworzone przez swoich partnerów i udostępniaj je za pomocą systemu RSS to email.

„GetResponse bije na głowę całą resztę. To moja sekretna broń email marketingowa!”

Neil Patel - Quick Sprout

Oszacuj współczynnik efektywności reklamy

Opieraj swoje decyzje na konkretnych danych - od wstępnych przewidywań do określania budżetu.

  • Korzystaj z czytelnych wykresów przedstawiających otwarcia, kliknięcia i wskaźnik konwersji. Otrzymuj szczegółowe raporty wprost do skrzynki.
  • Przypisuj punkty scoringowe w oparciu o aktywność i stopień zaangażowania użytkowników. Dzięki temu otrzymasz peły obraz potencjału sprzedażowego i dalszej komunikacji.
  • Dowiedz się, ktore wezwania do działania (CTA) generują najlepszą konwersję.
  • Przekonaj się, z jakich urządzeń i przeglądarek internetowych korzystają Twoi użytkownicy.
  • Daj użytkownikom możliwość udostępniania Twoich treści w portalach społecznościowych - dzięki temu odkryjesz nowe możliwości i sposoby przyciągania potencjalnych klientów.
  • Dodaj funkcjonalności: scoring

Testuj i optymalizuj

Jeśli chcesz osiągnąć korzyści z CPA, musisz zrobić coś więcej, niż tylko śledzić ruch na stronie.

  • Buduj cykle marketing automation i eksperymentuj z różnymi ofertami promocyjnymi, dopasowanymi do aktywności użytkowników.
  • Rób testy A/B. Dowiedz się, które projekty wiadomości najbardziej podobają się Twoim klientom oraz które emaile chętniej otwierają i klikają.
  • Korzystaj z różnych treści, linków i grafik - wyświetlaj produkty, które najbardziej przypadną do gustu Twoim klientom.
  • Przypisuj taki i twórz nielimitowaną ilość segmentów subskrybentów. Możesz ich podzielić ze względu na płeć, wiek, miejsce pobytu, indywidualne preferencje i zachowania. Testuj programy partnerskie.
  • Sprawdzaj, którzy użytkownicy korzystają z komputerów, a którzy z urządzeń mobilnych. Twoje emaile nie trafią do folderu spam i osiągniesz maksymalny poziom dostarczalności.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, tagowanie, automatyczna segmentacja

Wykorzystaj możliwości, jakie oferuje GetResponse w marketingu partnerskim

Potencjalni klienci pokochają kampanie, które stworzysz za pomocą GetResponse.
Przekonaj się, co możesz zyskać dzięki rozwiązaniom GetResponse.