Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla agencji reklamowych

GetResponse to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zajmują się przygotowywaniem kampanii email marketingowych i internetowych dla klientów. U nas znajdziesz profesjonalne narzędzia, dzięki którym stworzysz świetną kampanię zarówno dla międzynarodowej marki, jak i niewielkiej firmy lokalnej. Efekty z pewnością przerosną oczekiwania klientów,
a Ty zrealizujesz plan w ramach założonego czasu i budżetu.

Działaj kreatywnie.

Pokaż swoim projektantom, jak działa pakiet kreatywny GetResponse.

  • Wybierz jeden z dostępnych szablonów wiadomości, przygotowanych z myślą o odbiorcach z różnych branż.W prosty sposób dopasujesz jego wygląd do potrzeb klienta.
  • Wysyłaj relacje wideo lub galerie zdjęć z wydarzeń, konferencji i warsztatów, w których wziąłeś udział.
  • Twórz świetne wiadomości, landing pages i formularze.

Zdobywaj i utrzymuj przy sobiej klientów.

Oferuj odbiorcom nowe możliwości. Pomóż im utrzymywać jeszcze lepsze relacje z ich własnymi klientami.

  • Dodawaj lub odejmuj punkty scoringowe i rozwijaj programy lojalnościowe. Twórz kampanie promujące obniżki cen i oferty specjalne.
  • Na podstawie poziomu zaangażowania odbiorców, twórz zróżnicowane kampanie automation. Przypisuj aktywnym i mniej zaangażowanym subskrybentom dopasowane scenariusze działania.
  • Stosuj targetowane cykle, by tworzyć naprawdę spersonalizowane mailingi.
  • Promuj markę za pomocą stron zawierających rekomendacje klientów.
  • Prezentuj materiały wideo stworzone przez blogerów, influencerów i ambasadorów marki, aby podtrzymywać zaangażowanie klientów.
  • Umieszczaj formularze rejestracyjne w ramach profilu marki na Facebooku. Zdobędziesz w ten sposób nowych subskrybentów oraz osoby zainteresowane udziałem w webinarach i innych wydarzeniach.
  • Monitoruj aktywność użytkowników na stronie i rozpoznawaj najbardziej atrakcyjne treści.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, scoring, automatyczna segmentacja, web event tracking.

Koordynuj wiele projektów jednocześnie.

Zarządzaj wieloma kampaniami i projektami dla globalnych marek za pośrednictwem jednej platformy.

  • Nadaj odpowiednie uprawnienia project managerom, marketerom i osobom odpowiedzialnym za organizację wydarzeń, aby mogli samodzielnie zarządzać swoimi kampaniami.
  • Prowadź międzynarodowe projekty w wielu językach. Planując wysyłki, bierz pod uwagę różnicę stref czasowych.
  • Zautomatyzuj komunikację marketingową i wykorzystuj geolokalizację do monitorowania wyników w czasie rzeczywistym.
  • Organizuj webinary, aby budować świadomość marki Twojego klienta.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation, automatyczna segmentacja.

„Jako agencja online marketingowa, specjalizujemy się w realizowaniu założeń ROI dla naszych klientów - a email marketing odgrywa w tym procesie fundamentalną rolę. Wypróbowaliśmy już wszystkich dostawców usług email marketingowych i zaufaliśmy GetResponse. Dlaczego? Ze względu na szybkość reakcji i profesjonalizm działu obsługi klienta oraz to, że nasze zdanie jest dla nich naprawdę ważne. Poza tym, GetResponse oferuje najlepsze ceny na rynku."

Marko Huemer - www.united-branding.com

Wykorzystuj nowe pomysły.

Księgarnia na rogu czy nowoczesna korporacja? Nieważne. Teraz sprostasz oczekiwaniom każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta.

  • Twórz atrkacyjne landing pages i umieszczaj na nich rekomendacje oraz opisy zrealizowanych przez klienta projektów.
  • Przypisuj tagi z nazwami eventów, w których wzięli udział Twoi subskrybenci. Stwórz unikalny cykl follow-up.
  • Wysyłaj ankiety i zbieraj opinie o wydarzeniach, konferencjach, hackathonach i webinarach, które odbyły się niedawno.
  • Przypisuj pola dodatkowe w oparciu o wyniki ankiet i twórz cykle automation skierowane do odpowiednich segmentów odbiorców
  • Zaangażuj odbiorców,zapraszając ich do udziału w konkursie, quizie lub innym zadaniu. Zadbaj o coś na zachętę − przygotuj ofertę lub teaser wideo.
  • Z myślą o użytkownikach mobilnych przygotuj wiadomości dostosowane do ekranów różnych urządzeń.
  • Wykorzystaj web event tracking do tworzenia spersonalizowanych ofert dla najwierniejszych użytkowników.
  • Dodaj funkcjonalności: tagowanie, marketing automation, automatyczna segmentacja, web event tracking.

Zadbaj o bezpośrednią komunikację.

Teraz masz szansę poznać swoich klientów lepiej, niż oni sami.

  • Wysyłaj spersonalizowane treści dopasowane do potrzeb odbiorców, np. o ofertach wakacyjnych wyjazdów. Dodaj do tego targetowane reklamy internetowe.
  • Zintegruj w ramach jednej platformy wszystkie bazy kontaktów, które gromadzisz w różnych systemach i dokumentach.
  • Przypisuj tagi i dokonuj segmentacji odbiorców, biorąc pod uwagę ich wiek, miejsce zamieszkania, preferencje oraz ulubione marki.
  • Dodaj funkcjonalności: tagowanie, marketing automation, automatyczna segmentacja.

Zapewnij klientom doskonałe wyniki.

Osiągaj dostarczalność na poziomie 99,8% i wskaźniki zaangażowania znacznie powyżej średniej. Niech konkurencja Ci zazdrości.

  • Przed wysyłką przetestuj pięć różnych wiadomości i wybierz najskuteczniejszą. Dowiedz się, ile osób zapisało się na newsletter lub zaczęło śledzić Twoje profile w serwisach społecznościowych.
  • Sprawdź, ilu kliknęło wiadomość, ilu ją otworzyło oraz ilu nowych fanów przybyło na Facebooku.
  • Użyj scoringu i tagowania, by śledzić najbardziej lojalnych klientów, a także reaktywować mniej zaangażowanych odbiorców.
  • Przesyłaj klientom szczegółowe automatyczne raporty, zawierające statystyki, czytelne wykresy i przekonujące dane analityczne.
  • Skorzystaj z opcji podglądu wiadomości przed wysyłką. Upewnij się, że dobrze wyświetla się na najpopularniejszych systemach i urządzeniach, również mobilnych.
  • Dodaj funkcjonalności: scoring, tagowanie.

Buduj sieć kontaktów.

Wzmacniaj wizerunek marki. Niech potencjalni klienci zostaną z Tobą na dłużej.

  • Wysyłaj powiadomienia o nowych realizacjach, nadchodzących wydarzeniach i bezpłatnych materiałach.
  • Stwórz stronę ofertową. Umieść na niej case studies, opinie klientów i opisy zrealizowanych kampanii.
  • Udostępnij materiały audio lub wideo z poradami ekspertów w dziedzinie marketingu.
  • Przygotuj wartościowe treści − poradniki, przewodniki, raporty branżowe − i dziel się nimi w mediach społecznościowych.
  • Dodaj funkcjonalności: marketing automation.

Wykorzystaj potencjał GetResponse
w swojej agencji.

Twoi klienci będą zachwyceni kampaniami, które dla nich przygotujesz.