Automatyczna segmentacja

Planuj precyzyjne cykle automatyczne dla maksymalnej skuteczności kampanii.

Twórz w pełni spersonalizowane ścieżki klienta. Filtruj kontakty na podstawie pól dodatkowych i wysyłaj dokładnie to, czego oczekują Twoi odbiorcy.

Zwiększaj zaangażowanie klientów i osiągaj jeszcze lepsze wyniki. Dzięki tak zaplanowanej komunikacji, nikt nie oprze się Twoim ofertom.

Dostosuj strategię marketingową do potrzeb subskrybentów

Docieraj do różnych grup odbiorców z wykorzystaniem segmentacji dynamicznej.

Twórz segmenty dynamiczne w oparciu o dowolne kryteria, takie jak:

  • pola dodatkowe,

  • geolokalizacja,

  • data subskrypcji,

  • data wysłania ostatniej wiadomości,

  • udział w webinarze,

  • przypisanie do cyklu autoresponderów.

Wykorzystaj potencjał pól dodatkowych!

Twoja baza adresowa to kopalnia złota!

Wykorzystaj to – użyj w cyklach automatycznych pól dodatkowych:

  • Wysyłaj wiadomości dopasowane do preferencji lub nawyków zakupowych odbiorców.

  • Twórz zaawansowane profile subskrybentów na podstawie ich wieku, historii zakupowej i zachowań na stronie.

  • Przypisuj i usuwaj pola dodatkowe w zależności od zaangażowania odbiorców.

  • Wysyłaj oferty specjalne do klientów z wybranej lokalizacji lub z określoną liczbą punktów.

  • Przenoś kontakty między kampaniami.

  • Zaplanuj cykle automatyczne, wykorzystując dane pozyskane dzięki ankietom.

  • Dynamicznie aktualizuj profile subskrybentów, dodając lub usuwając pola dodatkowe.

Dowiedz się więcej o Marketing Automation

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności