Więcej klientów
przy mniejszym budżecie

Zaangażowany i wyedukowany klient kupi chętniej.
Ale skąd mieć pewność, że angażujesz klientów we właściwym czasie i właściwymi ofertami?

Sprawdź, jak zamienić obecnych subskrybentów
w klientów bez wydawania na to ogromnych pieniędzy.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO TESTOWE 30 dni za darmo | Bez karty kredytowej | Zgodnie z RODO

Pięć skutecznych metod na zwiększenie sprzedaży

Zobaczysz, jak łatwo obecni odbiorcy mogą pomóc Ci polepszyć wyniki.

WSKAZÓWKA 1
Udostępniaj treści edukacyjne od samego początku

Chcesz długotrwale zwiększać sprzedaż?
Zacznij od kampanii budującej relacje z nowymi kontaktami, która edukuje, angażuje
i konwertuje w klientów.

Twoi odbiorcy łatwiej Ci zaufają i szybciej dokonają zakupu, a dodatkowo zostaną z Tobą na dłużej.

PRZYGOTUJ EMAILE ONBOARDINGOWE ›

WSKAZÓWKA 2
Przygotuj dopasowane oferty dla klientów

Osiągnij jeszcze lepsze efekty. Stwórz wiele wariantów stron, aby dopasować się do potrzeb odbiorców w oparciu o takie czynniki jak źródło ruchu lub etap lejka.

Zintegruj strony z Google Analytics, Google Tag Managerem i innymi narzędziami analitycznymi,
aby nieustannie zwiększać skuteczność.

ZBUDUJ LANDING PAGE KAMPANII ›

WSKAZÓWKA 3
Sprzedawaj więcej dzięki emailom z rekomendacjami produktów

Chcesz zwiększyć zaangażowanie i sprzedawać więcej produktów? Zmień strategię i zaproponuj odbiorcom najpopularniejsze produkty lub rekomendacje w oparciu o ich zachowanie
i zainteresowania.

Zwiększą się zarówno zaangażowanie odbiorców, jak i Twoje zyski.

STWÓRZ EMAIL Z REKOMENDACJAMI ›

WSKAZÓWKA 4
Zacznij monetyzować
swoją wiedzę

Zamień swoje doświadczenie w dochodowe przedsięwzięcie i zarabiaj nawet wtedy, gdy nie możesz spotykać się z klientami osobiście. Zacznij tworzyć ebooki, webinary i kursy online i promuj je wśród swoich odbiorców.

Niezależnie od wielkości firmy, ta strategia pomoże Ci się rozwijać.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ›

WSKAZÓWKA 5
Sprzedawaj więcej produktów dzięki ofertom powiązanym

Myślisz, że jedyny sposób na rozwój biznesu to pozyskiwanie leadów? Niekoniecznie! Znacznie łatwiej jest dbać o obecnych klientów niż pozyskiwać nowych.

A jeśli skupisz się na ofertach upsellingowych
i cross-sellingowych, możesz zwiększyć całkowitą wartość klienta
przy zerowych nakładach.

STWÓRZ OFERTĘ UPSELLINGOWĄ ›

DODATKOWO JUŻ WKRÓTCE
Daj się łatwiej znaleźć klientom

Twoi idealni klienci codziennie szukają ofert takich jak Twoja. Ułatw im znalezienie Ciebie poprzez promocję firmy w reklamach Google.
Stwórz reklamy, przeprowadzaj kampanie
i zarządzaj nimi w GetResponse, pozyskując dobrze stargetowany ruch na strony z ofertami.

SPRAWDŹ PAKIETY CENOWE ›

Gotowy, żeby sprzedawać?

Przygotowanie stargetowanej, spersonalizowanej kampanii jest konieczne, jeśli chcesz, żeby klienci od Ciebie kupowali i do Ciebie wracali. Wysyłaj im dopasowane treści, które zainteresują ich Twoją ofertą. Potem ułatw im decyzję, wyświetlając produkty lub usługi, które prawdopodobnie kupią.

Załóż konto testowe

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej