Jakie typy testów A/B są dostępne w GetResponse?

Oferujemy cztery typy testów A/B. Każdy z nich umożliwi Ci przetestowanie innej części wiadomości.

TREŚĆ
Jeżeli zdecydujesz się na testowanie treści wiadomości, warianty testu A/B będą się różnić wyłącznie zawartością. Cała reszta, czyli temat czy adres nadawcy, zostanie pobrana z wiadomości głównej. Jeżeli do takiego testu wybierzesz już istniejącą wiadomość, jej temat i adres „od” zostaną zastąpione swoimi odpowiednikami z głównego newslettera.

TEMAT
Ten typ testu pozwala na zdefiniowanie pięciu różnych tematów dla jednej wiadomości.
Pozwoli Ci ocenić, który temat jest najpopularniejszy i generuje najwięcej otwarć.

NADAWCA
Możesz sprawdzić, jak adres nadawcy może wpłynąć na statystyki wiadomości. W tym typie testu możesz wykorzystać maksymalnie 5 adresów nadawcy, które wcześniej zostały dodane do Twojego konta.

DZIEŃ I GODZINA WYSYŁKI
Wyczucie czasu jest często kluczem do sukcesu kampanii marketingowej. Możesz uzyskać ogromne korzyści z dostarczenia wiadomości do skrzynki odbiorcy we właściwym momencie.

Możesz przetestować dzień lub godzinę wysyłki. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, testowane wiadomości zostaną wysłane w wybrane dni tygodnia o tej samej godzinie. Decydując się na testy godziny wysyłki, newslettery zostaną wysłane tego samego dnia, ale o różnych godzinach.