Jak używać Moich elementów w nowym kreatorze wiadomości?

Ten artykuł dotyczy tylko nowego kreatora wiadomości BETA

Moje elementy to funkcja, która pozwala Ci zapisać całe sekcje lub elementy w kreatorze do biblioteki, aby użyć zapisanego elementu ponownie. Funkcja ta pomoże Ci stworzyć spójną komunikację z czytelnikami w każdym wysłanym newsletterze. Ułatwia również zachowanie kolorystyki i wytycznych marki z uwagi na fakt, że nie będzie już potrzeby tworzenia zapisanych elementów ponownie. Wystarczy tylko dostosować szczegóły i zmienić tekst lub grafikę, aby pasowały do nowej wiadomości.


Jak utworzyć moje elementy?

W kreatorze wiadomości postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zapisać element:

  1. Najedź kursorem lub kliknij sekcję, lub wybrany element.
  2. W menu, które wyświetli się po prawej stronie, kliknij ikonę dyskietki.
    Zapisz element.
  3. W okienku, które teraz się pojawi, wpisz nazwę elementu, aby łatwiej było go później odnaleźć.
  4. Kliknij Zapisz.

Twój element lub sekcja zostanie zapisana w zakładce Moje elementy w kreatorze wiadomości.


Jak zarządzać moimi elementami?

Możesz zmienić nazwę lub usunąć swoje zapisane elementy, jak również wyszukać konkretny element, którego potrzebujesz.

Aby zmienić nazwę lub usunąć zapisany element:

  1. Przejdź do zakładki Layout w ustawieniach swojej wiadomości.
  2. Rozwiń sekcję Moje elementy.
    Moje elementy.
  3. Najedź kursorem na Menu akcji (3 kropki) i wybierz jedną z następujących opcji:
  • Zmień nazwę, aby inaczej nazwać zapisany element,
  • Usuń, aby usnąć element z Moich elementów.
    Zmień nazwę lub usuń zapisany element.

Aby odnaleźć konkretny element:

  1. Przejdź do zakładki Layout w ustawieniach swojej wiadomości.
  2. Rozwiń sekcję Moje elementy.
  3. Przewiń na dół sekcji.
  4. Kliknij Pokaż wszystkie zapisane elementy.
    Pokaż wszystkie zapisane elementy.
  5. Przewiń do góry sekcji, gdzie pojawi się pole wyszukiwania.
    Szukaj elementów po nazwie.