Co oznacza, że moja wiadomość zawiera błąd składni?

Jeśli podczas próby wysyłki wiadomości zobaczysz informację, że zawiera ona błąd składni, oznacza to najprawdopodobniej, że treść wiadomości — temat, kod HTML lub wersja tekstowa — zawiera niepoprawną formę personalizacji lub adresu URL.

Czy pola personalizacji są poprawne?

Przejrzyj wiadomość, łącznie z tematem, poszukaj błędów lub literówek w formatowaniu pól personalizacji. Najczęściej spotykane błędy składni obejmują:

  • używanie okrągłych nawiasów zamiast kwadratowych, jak w tym przykładzie: ((firstname)) zamiast [[firstname]]
  • używanie pojedynczych nawiasów kwadratowych zamist podwójnych, jak w tym przykładzie: [firstname] zamiast [[firstname]]
  • pominięcie drugiego kwadratowego nawiasu, jak w tym przykładzie: [[firstname]

Czy linki są poprawne?

Błędnie wpisane adresy URL mogą również powodować wystąpienie błędu składni. Przejrzyj linki, które zostały dodane do wiadomości i upewnij się, że ich format jest poprawny. Zwróć uwagę na literówki, spacje lub inne znaki, które mogą ingerować w adres URL.

Czy używasz grafik z zakładki Pliki i obrazy?

Błąd składni może wystąpić również w przypadku gdy dodasz grafikę poprzez osadzenie adresu URL w wiadomości zamiast przy użyciu Plików i obrazów. Sprawdź swoje grafiki, usuń te osadzone i w zamian za nie wstaw obrazki z zakładki Pliki i obrazy.

Nadal nie działa?

Nasz Dział Obsługi Klienta chętnie pomoże. Upewnij się, że dysponujesz następującymi informacjami, aby przyspieszyć obsługę:

  • rodzaj wiadomości: Newsletter / Autoresponder / wiadomość Automation
  • nazwa wiadomości