Jakie typy testów A/B są dostępne w GetResponse?

W ramach testu A/B możesz przetestować temat wiadomości oraz jej treść.

Dowiedz się, jak stworzyć test A/B.

Edytor legacy

TREŚĆ
Jeżeli zdecydujesz się na testowanie treści wiadomości, warianty testu A/B będą się różnić wyłącznie zawartością. Cała reszta, czyli temat czy adres nadawcy, zostanie pobrana z wiadomości głównej. Jeżeli do takiego testu wybierzesz już istniejącą wiadomość, jej temat i adres „od” zostaną zastąpione swoimi odpowiednikami z głównego newslettera.

TEMAT
Ten typ testu pozwala na zdefiniowanie pięciu różnych tematów dla jednej wiadomości.
Pozwoli Ci ocenić, który temat jest najpopularniejszy i generuje najwięcej otwarć.

NADAWCA
Możesz sprawdzić, jak adres nadawcy może wpłynąć na statystyki wiadomości. W tym typie testu możesz wykorzystać maksymalnie 5 adresów nadawcy, które wcześniej zostały dodane do Twojego konta.