Jak śledzić konwersję formularzy na mojej stronie internetowej?

Sprawdź, które formularze mają najlepszą konwersję i pozyskują najwięcej kontaktów oraz wiadomości.

Aby otworzyć stronę ze statystykami strony internetowej, przejdź do zakładki Kreator stron.

Przejdź do zakładki Przegląd i wybierz przedział czasowy, dla którego statystyki chcesz sprawdzić oraz odpowiednie strony.

Możesz sprawdzić ruch wygenerowany przez wszystkie lub poszczególne urządzenia oraz kraje.

Kliknij w zakładkę Formularze i pop-upy.

Ogólna wydajność

Sprawdź ogólne statystyki konwersji Twojej strony internetowej.

Najedź kursorem myszki na wykres, aby zobaczyć statystyki dla poszczególnych dni.

  • Wyświetlenia
    Całkowita liczba wyświetleń Twoich formularzy i pop-upów przez odwiedzających stronę.
  • Kliknięcia
    Całkowita suma kliknięć w formularzach i wyskakujących okienkach wyświetlonych na stronie.
  • CTR
    Click-through-rate. Liczba Kliknięć jest podzielona przez liczbę Wyświetleń wszystkich Twoich formularzy i wyskakujących okienek i jest przedstawiona w ujęciu procentowym.
    Na przykład, jeśli 100 osób wyświetli Twoje formularze, a 10 z nich kliknie przycisk, to wskaźnik CTR wyniesie 10%.
  • Leady
    Całkowita liczba potwierdzonych i niepotwierdzonych kontaktów, które zapisały się przez formularze lub wyskakujące okienka.

Uwaga: wartości z prawej strony obok każdego wyniku są porównaniem rezultatów w podobnym przedziale czasowym do tego, który wybrałeś.

Na przykład wybrany przedział czasowy 18 sierpnia – 16 września porównany zostanie do okresu 18 lipca – 16 sierpnia.

Wydajność poszczególnych formularzy

Możesz znaleźć wyniki konwersji każdego formularza i pop-upu wyszczególnione w osobnych tabelkach poniżej wykresu przedstawiającego Ogólną Wydajność.