Jak dodać formularz zapisu na webinar do strony internetowej?

Możesz już dodać formularz zapisu na webinar na swoją stronę stworzoną w Kreatorze stron GetResponse.

Jeśli zaplanowałeś już webinary, przeciągnij element na swoją stronę. Reszta dzieje się automatycznie. Dla ułatwienia, webinar stworzony jako ostatni wybierany jest jako domyślny. Oczywiście możesz wybrać, który webinar chcesz promować.

Po dodaniu elementu na stronę zobaczysz na nim tytuł webinaru, datę, strefę czasową, pola do wpisania imienia i nazwiska oraz adresu email, jak również przycisk zapisu.

Do strony internetowej można dodać wyłącznie webinary z włączoną opcją rejestracji (ustawienia webinaru).

Jak dodać formularz zapisu na webinar

  1. W edytorze Kreatora stron kliknij przycisk Dodaj elementy
  2. Przeciągnij i upuść element Zapis na webinar w dowolne miejsce na swojej stronie. Zwróć uwagę na to, że edytor podświetli miejsce, w którym możesz go umieścić.
  3. Kliknij element na stronie, aby wybrać webinar.

Uwaga: jeśli w ustawieniach webinaru nie wybrałeś Wymaganej rejestracji, lista webinarów do wyboru się nie pojawi.

Jak edytować formularz zapisu na webinar

Kliknij formularz zapisu na webinar, aby otworzyć jego ustawienia po prawej stronie.

Tytuł webinaru

  • Rodzaj
    Wybierz styl wizualny tytułu webinaru. Masz do wyboru 3 nagłówki, akapit lub klauzulę.
  • Czcionka
    Wybierz rodzaj czcionki, którą chcesz użyć. Zdecyduj, jaki ma mieć rozmiar i styl. Poniżej zobaczysz również opcje wyboru koloru czcionki i tła.
  • Wyrównanie
    Wyrównaj tytuł webinaru do lewej, środka lub prawej strony.
  • Wysokość linii
    Wybierz odstęp między tytułem webinaru a resztą formularza.

Data i czas

  • Rodzaj
    Wybierz styl wizualny daty i czasu webinaru. Masz do wyboru 3 nagłówki, akapit lub klauzulę.
  • Czcionka
    Wybierz rodzaj czcionki, którą chcesz użyć. Zdecyduj, jaki ma mieć rozmiar i styl. Poniżej zobaczysz również opcje wyboru koloru czcionki i tła.
  • Wyrównanie
    Wyrównaj datę i czas do lewej, środka lub prawej strony.
  • Wysokość linii
    Wybierz odstęp między datą i czasem webinaru a resztą formularza.

Ustawienia formularza

  • Pola
    Edytuj nazwy wymaganych pól automatycznie dodanych do formularza. Zdecyduj, czy chcesz dodać więcej pól, aby zdobyć więcej informacji od uczestników przed webinarem. Kliknij przycisk Dodaj pole dodatkowe i wybierz pole z listy. Oznacz, czy chcesz, aby te pola były wymagane lub opcjonalne.
  • Widok po zapisie
    Zdecyduj, co powinno się stać po przesłaniu formularza. Wybierz pierwszą opcję, jeśli chcesz wyświetlić wiadomość i sprawić, że odwiedzający pozostanie na tej samej stronie. Wpisz wiadomość w polu poniżej.Możesz wybrać opcję przekierowania odwiedzających na inną stronę. W tym przypadku możesz zdecydować, czy chcesz przekierować ich na:
    • zewnętrzną stronę internetową
    • landing page
    • niestandardowy protokół
    • stronę (stworzoną w swoim koncie GetResponse)
    • aktualną stronę
      Po dokonaniu wyboru wstaw adres URL strony, niestandardowy protokół lub wybierz z listy landing page, lub stronę stworzoną w swoim koncie.
  • Projekt
    Wybierz projekt etykiety, pola i przycisku.
    • Etykieta – wybierz, czy etykieta ma być wyświetlana powyżej, czy w środku pola i jak mają być oznaczone wymagane pola. Możesz również wybrać rodzaj, styl, wielkość i kolor czcionki.
    • Pole – wybierz kształt pola, może ono być wyraziste, delikatne lub okrągłe. Zdecyduj, czy rozmiar pola ma być S, M czy L, lub kliknij ikonę trzech kropek, aby ręcznie dostosować rozmiar. Wybierz rodzaj, wielkość, styl i kolor czcionki, jak również kolor tła i błędu. Kliknij Ustawienia stylów zgody, aby wybrać rodzaj i styl czcionki, styl linku i podświetlenia. Kliknij poniżej, aby przejść do Zaawansowanych ustawień obramowania, zaokrąglenia i cieni. Przesuń przełącznik, aby dostosować każde ustawienie.
    • Przycisk – zdecyduj jaki napis chcesz umieścić na przycisku oraz jego styl i kształt. Kliknij Więcej stylów, aby otworzyć bibliotekę dostępnych opcji. Zdecyduj, czy rozmiar przycisku ma być S, M czy L, lub kliknij ikonę trzech kropek, aby ręcznie dostosować rozmiar. Pod wyrównaniem określ, po której stronie formularza ma być umieszczony przycisk. Jeśli nie jesteś zadowolony z wprowadzonych zmian i chcesz rozpocząć od nowa, kliknij Powrót do domyślnychKliknij Zaawansowane, aby wybrać rodzaj, rozmiar i styl czcionki, jak również kolor czcionki, podświetlenia czcionki, przycisku i podświetlenia przycisku. Poniżej możesz dostosować obramowanie, zaokrąglenie i cienie. Przesuń przełącznik, aby dostosować każde ustawienie.

Ustawienia bloku

  • Kolor
    Wybierz kolor formularza, zdecyduj, czy chcesz użyć jednolitego koloru, czy gradientu.
  • Marginesy
    Możesz zmienić marginesy formularza w elemencie: lewy, prawy, górny, dolny lub całkowicie je wyłączyć. Kliknij ikonę kłódki, aby indywidualnie dopasować każdą stronę.
  • Obramowanie
    Wybierz styl, rozmiar i kolor obramowania elementu na stronie.
  • Zaokrąglenie
    Wybierz zaokrąglenie formularza lub zrezygnuj z niego. Kliknij ikonę kłódki, aby indywidualnie dopasować każdą stronę.
  • Cienie
    Zdecyduj, czy chcesz, aby za formularzem widoczny był cień i dostosuj jego ustawienia, takie jak pozycjonowanie, rozrzut, rozmycie i kolor.

Pozycjonowanie bezwzględne

Uruchom tę opcję, aby przesunąć formularz zapisu na webinar w jakiekolwiek miejsce na stronie.

Uwaga: polecamy uruchomienie tej opcji tylko w przypadku, gdy używasz nietypowego projektu, którego nie można stworzyć w inny sposób. Używanie elementów z bezwzględnym pozycjonowaniem może sprawić, że strona będzie mniej responsywna na urządzeniach mobilnych.

Zdecyduj, czy chcesz użyć pozycji Statycznej lub Bezwzględnej i dostosuj ustawienia według swoich potrzeb. Ta opcja pozwoli Ci umieścić formularz gdziekolwiek na stronie. Element zostanie umieszczony z dokładnością do piksela, a nie względnie do ekranu osoby odwiedzającej Twoją stronę. Z tego powodu formularz może nie wyświetlać się poprawnie na wszystkich urządzeniach.

Ukryj na urządzeniach mobilnych

Użyj tej opcji, aby ukryć formularz zapisu na webinar, gdy strona zostanie otwarta na urządzeniu mobilnym. Sprawi to, że strona będzie się szybciej ładować na ekranie urządzenia mobilnego.