Oprogramowanie marketingowe od GetResponse
Oprogramowanie marketingowe od GetResponse
  • Produkty
    Zbuduj listę ›
    • Email marketing
    • Autorespondery
    • Kreator stron
    • Landing pages
    • Segmentacja
    Buduj relacje ›
    • Marketing automation
    • SMS marketing
    • Powiadomienia web push
    • Lejek konwersji
    • Czaty na żywo
    Promuj i sprzedawaj ›
    • Integracje ecommerce
    • Formularze i pop-upy
    • Rekomendacje AI NOWOŚĆ
    • Płatne reklamy
    • Webinary
    Spersonalizowane rozwiązanie

    Jeśli szukasz rozwiązania stworzonego specjalnie dla Ciebie – wybierz GetResponse MAX.

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O PLANIE MAX › Spersonalizowane rozwiązanie
    • Wszystkie funkcjonalności
    • Program partnerski
    • Ponad 100 integracji
    • Porównanie narzędzi
  • Cennik
  • Baza wiedzy
    Ucz się i rozwijaj
    • Blog

      Najlepsze treści o online marketingu, produktach GetResponse – i wiele więcej.

    • Baza wiedzy

      Cenne wskazówki i najlepsze praktyki w formie przewodników, materiałów wideo i infografik.

    • Biblioteka webinarów

      Potężna dawka wiedzy w formie spotkań online - na żywo i na żądanie.

    Uzyskaj pomoc
    • Dział Obsługi Klienta

      Najwyższej jakości wsparcie od naszego pięciogwiazdkowego zespołu obsługi klienta.

    • Centrum pomocy

      Wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby zacząć pracę z GetResponse.

    • Dokumentacja API

      Informacje dla deweloperów, jak zintegrować Twoje narzędzia z GetResponse.

    Poznaj historie klientów
    Poznaj historie klientów

    Znajdź inspirację w historiach klientów takich, jak Ty.

    PRZECZYTAJ ›
  • Szukaj
  • Zaloguj się
Zacznij za darmo
  • Centrum pomocy
  • Email marketing
  • Czym jest test A/B?

Zawartość:

Czym jest test A/B?

Test A/B jest rodzajem wysyłki, w której lista kontaktów jest podzielona na dwie części. Pierwsza część to grupa testowa, która w kolejnym kroku zostanie podzielona na równe segmenty, a każdy segment odbiorców otrzyma inną wersję treści. Druga część (czyli reszta listy kontaktów) otrzyma wiadomość, która w grupie testowej okaże się najskuteczniejsza. Ta technika pozwala na zmierzenie wydajności każdego elementu wiadomości w zakresie konwersji i skuteczności.

Powiązane artykuły

  • Ilu odbiorców uwzględnić w grupie testowej?

    Nie ma żadnych ograniczeń w kwestii właściwego rozmiaru grupy testowej.Oczywiście w takiej grupie powinno znaleźć się odpowiednio dużo osób, żeby cały test miał sens. Przykładowo, wykorzystanie 4 kontaktów do przetestowania 5 newsletterów nie będzie możliwe. Jeżeli chcesz osiągnąć wyniki ważne pod względem statystycznym, zalecamy zorganizowanie grupy testowej liczącej przynajmniej 250 odbiorców dla każdej testowanej wiadomości. […]

  • Jakie typy testów A/B są dostępne?

    W ramach testu A/B możesz przetestować temat wiadomości oraz jej treść. Dowiedz się więcej na temat tworzenia testów A/B.

Popularne materiały

  • Testowanie i optymalizacja wiadomości email
  • Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy.
  • Przewodnik dla agencji i marek
  • Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Produkt

  • Email marketing
  • Kreator stron
  • Marketing automation
  • Pop-upy i formularze
  • Wszystkie funkcjonalności
  • Cennik
  • Integracje
  • Programy partnerskie
  • Agencje partnerskie NOWOŚĆ

Rozwiązania

  • Pozyskuj leady
  • Zarabiaj na wiedzy
  • Pracuj z domu
  • Angażuj klientów
  • Sprzedawaj więcej w sieci
  • Przedsiębiorca
  • Online marketer
  • Marketing manager
  • Średnie i duże firmy

Obsługa klienta

  • Centrum pomocy
  • Baza wiedzy
  • Historie klientów
  • Porównaj usługi NOWOŚĆ
  • Kontakt z działem obsługi klienta
  • O GetResponse
  • Praca
  • Dokumentacja API
  • Ułatwienia dostępu

Blog

  • Planer Marketera – jak wykorzystać kalendarz marketingowy do tworzenia kampanii?

    Czytaj dalej

  • Pomysły na kampanię walentynkową

    Czytaj dalej

  • Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

    Czytaj dalej

Zobacz wszystkie posty
Język »
  • English
  • Deutsch
  • Español
  • Polski
  • Português
  • Русский
  • Italiano
  • Polityka prywatności
  • Bezpieczeństwo
  • Polityka antyspamowa
  • Regulamin
  • Standardowe zapisy umowne
  • Relacje inwestorskie
  • Sygnaliści

Oprogramowanie Marketingowe GetResponse Copyright © 2023 GetResponse. Email Marketing. Skutecznie®