Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
Zendesk

Kategoria

  • CRM

Data aktualizacji:

April 2019

Zendesk

Zbuduj trwałe relacje z klientami dodając kontakty z serwisu Zendesk do prowadzonych kampanii email marketingowych.

Importuj wszystkie kontakty z serwisu Zendesk do wybranej kampanii GetResponse za pomocą kilku kliknięć. Wystarczy dokonać autoryzacji konta Zendesk w GetResponse, a dane kontaktowe zostaną dodane automatycznie.

Jak działa integracja?

  1. Zaloguj się do konta GetResponse i przejdź do strony Kontakty>>Dodaj kontakty.
  2. W sekcji “Jak chcesz dodać kontakty?” wybierz opcję “Dodaj plik, importuj z serwisów lub wklej wiele adresów”. Zobaczysz listę serwisów, z których możesz importować listy kontaktów.
  3. Wybierz platformę Zendesk i w kolejnym oknie wpisz wymagane dane uwierzytelniające. To wszystko!

Od teraz wszystkie kontakty będą dodawane na listę, którą wskażesz – wraz z danymi klientów, które będą zapisywane jako pola dodatkowe. Możesz przypisać wszystkim kontaktom z Zendesk unikalny tag, dzięki czemu będziesz mógł łatwiej śledzić ich aktywność i lepiej segmentować bazę adresową.

Pamiętaj: każdy kontakt zaimportowany z Zendesk otrzyma wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji.

Podobne integracje
  • Shopify

    Shopify

    Shopify to prosta w obsłudze platforma typu SaaS (Soft as a Service), za pomocą której można prowadzić zarówno e-sklep, jak i stronę internetową lub blog.
    GetResponse
  • E-junkie

    E-junkie

    E-junkie to serwis, który automatyzuje procesy zamówień w e-sklepach udostępniając narzędzia do zarządzania wirtualnymi koszykami zamówień oraz przycisków "Kup teraz".
  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API