Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
Zendesk

Kategoria

  • CRM

Data aktualizacji:

March 2018

Zendesk

Zbuduj trwałe relacje z klientami dodając kontakty z serwisu Zendesk do prowadzonych kampanii email marketingowych.

Importuj wszystkie kontakty z serwisu Zendesk do wybranej kampanii GetResponse za pomocą kilku kliknięć. Wystarczy dokonać autoryzacji konta Zendesk w GetResponse, a dane kontaktowe zostaną dodane automatycznie.

Jak działa integracja?

  1. Zaloguj się do konta GetResponse i przejdź do strony Kontakty>>Dodaj kontakty.
  2. W sekcji “Jak chcesz dodać kontakty?” wybierz opcję “Dodaj plik, importuj z serwisów lub wklej wiele adresów”. Zobaczysz listę serwisów, z których możesz importować listy kontaktów.
  3. Wybierz platformę Zendesk i w kolejnym oknie wpisz wymagane dane uwierzytelniające. To wszystko!

Od teraz wszystkie kontakty będą dodawane na listę, którą wskażesz – wraz z danymi klientów, które będą zapisywane jako pola dodatkowe. Możesz przypisać wszystkim kontaktom z Zendesk unikalny tag, dzięki czemu będziesz mógł łatwiej śledzić ich aktywność i lepiej segmentować bazę adresową.

Pamiętaj: każdy kontakt zaimportowany z Zendesk otrzyma wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji.

Podobne integracje
  • Formstack

    Formstack

    Importuj listy z konta Formstack, dodawaj je do kampanii i docieraj do nowych odbiorców, zmieniając ich w zaangażowanych subskrybentów.
    GetResponse
  • Google Contacts

    Google Contacts

    Uruchom usługę Google Contacts, która może być doskonałym źródłem wartościowych kontaktów. Możesz je teraz importować do kampanii GetResponse.
    GetResponse
  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API