
Data aktualizacji:
March 2018
Zendesk
Zbuduj trwałe relacje z klientami dodając kontakty z serwisu Zendesk do prowadzonych kampanii email marketingowych.
Importuj wszystkie kontakty z serwisu Zendesk do wybranej kampanii GetResponse za pomocą kilku kliknięć. Wystarczy dokonać autoryzacji konta Zendesk w GetResponse, a dane kontaktowe zostaną dodane automatycznie.
Jak działa integracja?
- Zaloguj się do konta GetResponse i przejdź do strony Kontakty>>Dodaj kontakty.
- W sekcji “Jak chcesz dodać kontakty?” wybierz opcję “Dodaj plik, importuj z serwisów lub wklej wiele adresów”. Zobaczysz listę serwisów, z których możesz importować listy kontaktów.
- Wybierz platformę Zendesk i w kolejnym oknie wpisz wymagane dane uwierzytelniające. To wszystko!
Od teraz wszystkie kontakty będą dodawane na listę, którą wskażesz – wraz z danymi klientów, które będą zapisywane jako pola dodatkowe. Możesz przypisać wszystkim kontaktom z Zendesk unikalny tag, dzięki czemu będziesz mógł łatwiej śledzić ich aktywność i lepiej segmentować bazę adresową.
Pamiętaj: każdy kontakt zaimportowany z Zendesk otrzyma wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji.
-
Formstack
Importuj listy z konta Formstack, dodawaj je do kampanii i docieraj do nowych odbiorców, zmieniając ich w zaangażowanych subskrybentów. -
Google Contacts
Uruchom usługę Google Contacts, która może być doskonałym źródłem wartościowych kontaktów. Możesz je teraz importować do kampanii GetResponse.
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.