
Data aktualizacji:
March 2018
Retently
Retently pomoże Ci skutecznie mierzyć satysfakcję klientów i zdobywać cenne opinie, dzięki którym udoskonalisz swoje usługi i sprawisz, że konsumenci będą chcieli zostać z Tobą na dłużej.
Retently jest profesjonalnym narzędziem do oceny poziomy satysfakcji klientów firmy (ang. Net Promoter Score, w skrócie NPS), które z łatwością dopasujesz do swoich potrzeb. Z Retently możesz tworzyć ankiety, prowadzić kampanie NPS i kontaktować się bezpośrednio z klientami, aby dowiedzieć się o nich jeszcze więcej.
Jak działa ta integracja?
- Zaloguj się do konta Retently i przejdź do menu Integrations. Wybierz GetResponse.
- Zaloguj się do konta GetResponse i autoryzuj serwis Retently, klikając przycisk “Yes”.
- Po połączeniu z GetResponse, zobaczysz utworzone w koncie listy kontaktów. Wybierz listę (lub listy), z których chcesz importować kontakty do Retently, i kliknij przycisk “Sync now”.
-
Fyrebox
Wypróbuj jeden z najciekawszych sposobów budowania bazy adresowej: quizy Fyrebox. -
QuickEmailVerification
Weryfikacja adresów na listach pozwoli Ci zidentyfikować nieaktywne lub nieistniejące kontakty i – co za tym idzie – znacznie poprawić statystyki wysyłanych wiadomości. A z QuickEmailVerification będzie to prostsze niż kiedykolwiek!
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.