
Data aktualizacji:
March 2018
Facebook Pixel
Tworząc tzw. Piksel Facebooka i integrując go z kontem GetResponse sprawdzisz, jak użytkownicy zachowują się na Twoich stronach. Wykorzystaj zdobyte informacje do tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych.
Aby aktywować integrację, potrzebujesz:
- Aktywnej kampanii reklamowej na Facebooku. Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.
- Piksela Facebooka (co to jest?).
Jak utworzyć Piksel Facebooka?
- Zaloguj się do Facebooka.
- Przejdź do sekcji Reklama na Facebooku.
- Wybierz zakładkę Piksel Facebooka, a następnie Utwórz piksel.
- Wprowadź nazwę piksela (możesz utworzyć jeden piksel na konto) i potwierdź ją, klikając Utwórz piksel.
Jak włączyć integrację?
- Zaloguj się do Facebooka.
- Przejdź do sekcji Reklama na Facebooku.
- Przejdź do menu Narzędzia i wybierz Piksele. Identyfikator ID Piksela znajdziesz w prawej kolumnie (stanowi go 15 cyfr).
- Zaloguj się do konta GetResponse i stwórz nowy landing page lub edytuj ustawienia istniejącego już landing page.
- Przejdź do sekcji Analityka i remarketing w Ustawieniach landing page
- Wybierz platformę Facebook Pixel i wprowadź (wklej) numer Facebook Pixel ID.
Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.
Gotowe!
Podobne integracje
-
Yandex Metrica
Yandex Metrica ułatwi Ci analizę ruchu na landing pages. Obserwuj zachowania użytkowników na stronach i optymalizuj konwersję! -
BingAds
Teraz możesz analizować ruch na opublikowanych landing pages GetResponse i optymalizować konwersję przy pomocy narzędzia Bing Ads Universal Event Tracking (UET).
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.