Czy mogę śledzić moje kampanie Facebook i strony landing pages?

Facebook Marketing Partner Logo.
Tak. Możesz dodać Piksel Facebooka do nowej lub już gotowej strony landing page. Oferujemy prostą metodę dodania kodu śledzącego na landing page.

Przesyłamy zdarzenie „Wyświetlanie zawartości” dla każdej odwiedzonej landing page i strony z podziękowaniem. Każdy zapis przesyła zdarzenie „Lead” („kontakt”).

(Wskazówka) Dzięki tej opcji możesz tworzyć Niestandardowe Konwersje lub Grupy Niestandardowych Odbiorców, aby rozpocząć kampanie remarketingowe na Facebooku. Odwiedź tę stronę, aby dowiedzieć się, jak śledzić konwersje przy pomocy Piksela Facebooka.

Co będzie niezbędne?

  • Aktywna kampania i reklamy Facebook. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
  • Piksel Facebooka (możesz go utworzyć w każdej chwili).

Jak stworzyć pierwszy Piksel Facebooka?

  1. Zaloguj się do Facebooka.
  2. Kliknij Reklama na Facebooku w menu Facebooka.
    Reklama na Facebooku.
  3. Przejdź do zakładki Menedżer Zdarzeń w górnym menu.
    Menedżer zdarzeń.
  4. W sekcji Piksel Facebooka: monitorowanie aktywności w witrynie kliknij Rozpocznij.
    Piksel Facebooka - Rozpocznij.
  5. Wpisz nazwę piksela. Możesz stworzyć tylko jeden piksel w danym koncie, więc wybierz nazwę, która będzie reprezentować Twój biznes.
  6. Kliknij Kontynuuj.

Jak odnaleźć już utworzony Piksel Facebooka?

  1. Zaloguj się do konta Facebooka.
  2. W menu kliknij Reklama na Facebooku.
    Reklama na Facebooku.
  3. Przejdź do zakładki Menedżer Zdarzeń w górnym menu.
    Menedżer zdarzeń.
  4. Piksel odnajdziesz w zakładce Źródła danych.
    Źródła danych.
  5. Skopiuj Identyfikator piksela.

Będzie on niezbędny w kolejnych krokach.

Jak uwzględnić Piksel Facebooka na stronie landing page?

  1. Zaloguj się do swojego konta GetResponse i wykonaj jedną z następujących czynności:
  • Stwórz nowy landing page.
  • Edytuj ustawienia istniejącej strony landing page.
  1. Gdy będziesz zadowolony z wyglądu swojej strony, kliknij Następny krok i przejdź do Ustawień strony.
  1. Przejdź do dolnej części strony i rozwiń sekcję Analityka i remarketing.
  1. Z rozwijalnej listy wybierz Facebook Pixel i wpisz ID Facebook Pixel (15 cyfrowy kod).
    Analityka i remarketing.
    .
  1. Kliknij Zapisz w przypadku edycji istniejącej strony lub Publikuj w przypadku tworzenia nowej.

Czym jest piksel Facebooka i jak go używać?

Piksel Facebooka jest fragmentem kodu JavaScript dla Twojej strony, który pozwoli Ci tworzyć, monitorować i optymalizować odbiorców swoich kampanii. Przy użyciu piksela Facebooka możesz wykorzystywać działania podejmowane na stronie przez odwiedzających przy pomocy różnych urządzeń, do stworzenia efektywnych kampanii reklamowych na Facebooku.

Używaj piksela Facebooka do trzech podstawowych funkcji:

  • Tworzenia Grup Niestandardowych Odbiorców ze stron landing page w celach remarketingowych. Grup Niestandardowych Odbiorców to skuteczny sposób docierania poprzez Facebooka do osób, które odwiedziły Twoją stronę. Pomaga zwiększyć zaangażowanie osób, które już wyraziły zainteresowanie Twoją ofertą. Tutaj dowiesz się, jak stworzyć Grupę Niestandardowych Odbiorców przy użyciu piksela Facebooka.
  • Optymalizacji reklam w celu konwersji.
  • Śledzenia konwersji i przypisywania ich do reklam.