
Data aktualizacji:
January 2020
ClickDesk
Integracja czatu z GetResponse to prosty sposób na zwiększenie liczby leadów i konwersji.
O ClickDesk
ClickDesk to live chat na strony firmowe. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi stronę i pozyskiwanie wśród nich klientów. Odwiedzający stronę i pracownicy obsługi klienta mogą korzystać z ClickDesk prosto z przeglądarki, bez instalowania dodatkowego oprogramowania.
Jak działa integracja?
Integracja automatycznie udostępnia pracownikom obsługi klienta w ClickDesk dane klienta w GetResponse, w tym status subskrypcji, kiedy klient wpisze swój adres email, rozpoczynając czat. Dzięki integracji można łatwo dodawać odwiedzających stronę na listę mailingową w GetResponse.
Funkcje i korzyści
- Zapisuj odwiedzających stronę na listę mailingową podczas czatu na żywo
- Integracja ułatwia dodawanie nowych odwiedzających stronę na listy w GetResponse
- Sprawdź dane kontaktu w panelu agenta
- Twórz lepsze kampanie, korzystając z interakcji na żywo
-
GetSiteControl
Wykorzystaj potencjał widgetów GetSiteControl. -
Shopify
Shopify to prosta w obsłudze platforma typu SaaS (Soft as a Service), za pomocą której można prowadzić zarówno e-sklep, jak i stronę internetową lub blog.
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.