Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
ClickDesk

Kategoria

  • CRM

Data aktualizacji:

January 2020

ClickDesk

Integracja czatu z GetResponse to prosty sposób na zwiększenie liczby leadów i konwersji.

O ClickDesk

ClickDesk to live chat na strony firmowe. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi stronę i pozyskiwanie wśród nich klientów. Odwiedzający stronę i pracownicy obsługi klienta mogą korzystać z ClickDesk prosto z przeglądarki, bez instalowania dodatkowego oprogramowania.

Jak działa integracja?

Integracja automatycznie udostępnia pracownikom obsługi klienta w ClickDesk dane klienta w GetResponse, w tym status subskrypcji, kiedy klient wpisze swój adres email, rozpoczynając czat. Dzięki integracji można łatwo dodawać odwiedzających stronę na listę mailingową w GetResponse.

Funkcje i korzyści

  • Zapisuj odwiedzających stronę na listę mailingową podczas czatu na żywo
  • Integracja ułatwia dodawanie nowych odwiedzających stronę na listy w GetResponse
  • Sprawdź dane kontaktu w panelu agenta
  • Twórz lepsze kampanie, korzystając z interakcji na żywo
Podobne integracje
  • LiveAgent

    LiveAgent

    Zwiększ efektywność obsługi klienta i twórz długotrwałe relacje z klientami. Ta integracja umożliwia agentom LiveAgent zarządzać kontaktami – zapisywać i wypisywać ich z listy GetResponse jednym kliknięciem w interfejsie LiveAgent.
  • 123ContactForm

    123ContactForm

    Wykorzystaj integrację GetResponse z 123ContactForm i pozyskuj nowych odbiorców jeszcze skuteczniej.
  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API