GetResponse dla branży motoryzacyjnej
W obliczu spadających marż dealerzy aut potrzebują nowych rozwiązań, aby konkurować na coraz bardziej wymagającym rynku. Dzięki narzędziom GetResponse wzrośnie zainteresowanie Twoją ofertą i liczba zrealizowanych transakcji, a Ty zyskasz stałych klientów.
Zdobywaj klientów online.
Skieruj większy ruch na swoją stronę. Niech jeszcze więcej osób odwiedzi Twój salon.
- Umieść na stronie formularz kontaktowy dla zainteresowanych zakupem auta.
- Użyj wiadomości automatycznych, aby przekazać więcej informacji osobom, które zostawiły swoje dane.
- Twórz landing pages i umieszczaj na nich informacje, których klient potrzebuje, zanim kupi samochód.
- Zamiast tworzyć tradycyjne reklamy, wysyłaj klientom wiadomości wideo o dostępnych w salonie nowych modelach.

Sprzedawaj więcej.
Spraw, by osoby odwiedzające Twój salon zdecydowały się na zakup samochodu.
- Zaplanuj wiadomości i wysyłaj je o ustalonych porach. Podtrzymuj zaangażowanie klientów, aż zdecydują się na zakup.
- Wykorzystaj wygodną wyszukiwarkę, aby wytypować pojedynczych subskrybentów oraz grupy klientów o podobnych oczekiwaniach czy potrzebach.
- Personalizuj oferty i promocje. Zwracaj się do odbiorców po imieniu i uwzględniaj ich motoryzacyjne preferencje.
- Wysyłaj autorespondery do nowych kontaktów. Zaprezentuj firmę i korzyści, jakie oferuje.
- Bądź z klientami w kontakcie. Wysyłaj powiadomienia o zbliżającym sie terminie przeglądu, oferty ubezpieczeń oraz informacje o nowościach i promocjach.

Zadbaj o atrakcyjną prezentację oferty.
Stworzenie atrakcyjnie wyglądającej wiadomości czy reklamy jest prostsze, niż myślisz.
- Projektuj newslettery od podstaw w prostym edytorze z funkcją drag and drop.
- Wybierz jeden z wielu dostępnych szablonów i twórz wiadomości, landing pages oraz formularze kontaktowe.
- Użyj wbudowanego edytora zdjęć do obróbki fotografii.
- Buduj landing pages i umieszczaj na nich informacje o nowościach w salonie, prezentuj popularne modele samochodów i cytuj zadowolonych klientów.

„GetResponse to bardzo funkcjonalna platforma, zapewniająca dostęp do najnowszych rozwiązań email marketingowych. Najbardziej cenię profesjonalną obsługę, zapewniającą poczucie bezpieczeństwa. Co więcej, komunikacja z naszym Customer Experience Manager przebiega naprawdę bezproblemowo – jest bardzo dokładny i dba o każdy szczegół.”
Testuj i mierz wyniki.
Sprawdzaj, jak na Twoje kampanie reagują indywidualni odbiory lub subskrybenci z danego miasta, regionu, a nawet ulicy.
- Wykorzystaj segmentację, aby podzielić odbiorców według preferencji. Wysyłaj im dokładnie te oferty, które ich zainteresują.
- Śledź czytelne raporty i wykresy, aby na bieżąco monitorować swoje kampanie email marketingowe i landing pages.
- Przed wysyłką sprawdź, jak wiadomości wyświetlają się w różnych przeglądarkach, programach pocztowych i formatach oraz na urządzeniach mobilnych.
- Wykonaj testy A/B, aby sprawdzić, która wersja wiadomości jest atrakcyjniejsza dla odbiorców.
- Zintegruj kampanie i landing pages z Google Analytics i na bieżąco monitoruj efekty swoich działań.

Docieraj do klientów, gdziekolwiek są.
Trzymaj rękę na pulsie - bądź mobilny.
- Skorzystaj z responsywnych szablonów i twórz wiadomości, które dobrze wyświetlają sie na smartfonach.
- Umieszczaj na samochodach naklejki z kodami QR, aby użytkownicy smartfonów mogli od razu wejść na stronę danego modelu.
- Informuj użytkowników urządzeń mobilnycho najnowszych postach na blogu i nowościach na stronie.

Rozwijaj swoją sieć kontaktów.
Pokaż klientom, jak wiele jeszcze mogą się dzięki Tobie dowiedzieć.
- Wysyłaj dostosowane do preferencji klienta, automatyczne powiadomieniach o nowościach w salonie.
- Dziel się informacjami o zmianach w prawie i nowych cenach paliwa.
- Opisuj nowe wyposażenie danego modelu, pisz o testach opon, cytuj wyniki popularnych rankingów.
- Informuj o targach motoryzacyjnych, branżowych nowinkach i ciekawych ofertach.

Pokaż, że firma to ludzie.
Niech subskrybenci staną się lojalnymi klientami.
- Przygotuj wiadomość wideo lub webinar i przedstaw pracowników salonu − sprzedawców i dział obsługi klienta.
- Prezentuj filmy i zdjęcia modeli samochodów, aby ułatwić kupującym podjęcie decyzji.
- Zachęć subskrybentów do wypełnienia ankiety online, aby poznać ich opinie i potrzeby.

Spraw, by o Tobie mówili.
Zadbaj o rozpoznawalność marki w social media.
- W każdej wiadomości umieść gotowe ikony przekierowujące do portsli społecznościowych, aby zachęcić odbiorców do dzielenia się treścią.
- Użyj narzędzi do monitorowania social media. Dowiesz się, na których platformach użytkownicy dzielą się Twoimi treściami i będziesz mógł włączyć się do dyskusji.
- Za każdym razem, gdy opublikujesz nowe opisy czy zdjęcia na stronie,udostępniaj je na Twitterze.

Działaj, gdziekolwiek jesteś.
Wykorzystuj urządzenia mobilne, aby być o krok przed konkurencją.
- Ściągnij bezpłatne aplikacje na smartfony i tablety z systemem Android i iOS.
- Używaj smartfona i tabletu, aby sprawdzać, zatwierdzać i wysyłać wiadomości.
- Przygotowuj wiadomości tekstowe na urządzeniu mobilnym i wysyłaj je do wszystkich subskrybentów, do wybranej grupy lub do jednego odbiorcy.

Zarządzaj siecią dealerów.
Niech Twoi przedstawiciele bez problemu kontaktują się z klientami.
- Korzystaj z funkcji Zespół, aby każdy oddział sklepu mógł zarządzać działalnością lokalną.
- Konfiguruj własne role, aby dać współpracownikom dostęp do kampanii handlowych, list i odpowiednich poziomów uprawnień.
- Nawiązuj kontakt z klientami w idealnym momencie, gdy są najbardziej skłonni otworzyć emaila.
- Zarządzaj międzynarodowymi projektami prowadzonymi w różnych językach i dostarczaj emaile zgodnie z docelową strefą czasową.
- Obserwuj wyniki w czasie rzeczywistym za pomocą geolokalizacji.

Uzyskaj pomoc o każdej porze.
Potrzebujesz pomocy? Wystarczy kliknąć.
- Odpowiedzi na pytania otrzymasz na bieżąco. Nasz live chat, dostępny bezpłatnie dla każdego posiadacza konta, działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Skontaktuj się z naszymi doradcami i zasięgnij rady na temat działań marketingowych, integracji i innych kwestii.
- Zajrzyj do naszej bazy wiedzy po mnóstwo bezpłatnych materiałów lub napisz do doradcy i poproś o pomoc w konkretnej sprawie.

Wykorzystaj moc GetResponse
w biznesie motoryzacyjnym.
Twoi klienci z przyjemnością otworzą oferty, które dla nich przygotujesz.