Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse dla branży motoryzacyjnej

W obliczu spadających marż dealerzy aut potrzebują nowych rozwiązań, aby konkurować na coraz bardziej wymagającym rynku. Dzięki narzędziom GetResponse wzrośnie zainteresowanie Twoją ofertą i liczba zrealizowanych transakcji, a Ty zyskasz stałych klientów.

Zdobywaj klientów online.

Skieruj większy ruch na swoją stronę. Niech jeszcze więcej osób odwiedzi Twój salon.

  • Umieść na stronie formularz kontaktowy dla zainteresowanych zakupem auta.
  • Użyj wiadomości automatycznych, aby przekazać więcej informacji osobom, które zostawiły swoje dane.
  • Twórz landing pages i umieszczaj na nich informacje, których klient potrzebuje, zanim kupi samochód.
  • Zamiast tworzyć tradycyjne reklamy, wysyłaj klientom wiadomości wideo o dostępnych w salonie nowych modelach.

Sprzedawaj więcej.

Spraw, by osoby odwiedzające Twój salon zdecydowały się na zakup samochodu.

  • Zaplanuj wiadomości i wysyłaj je o ustalonych porach. Podtrzymuj zaangażowanie klientów, aż zdecydują się na zakup.
  • Wykorzystaj wygodną wyszukiwarkę, aby wytypować pojedynczych subskrybentów oraz grupy klientów o podobnych oczekiwaniach czy potrzebach.
  • Personalizuj oferty i promocje. Zwracaj się do odbiorców po imieniu i uwzględniaj ich motoryzacyjne preferencje.
  • Wysyłaj autorespondery do nowych kontaktów. Zaprezentuj firmę i korzyści, jakie oferuje.
  • Bądź z klientami w kontakcie. Wysyłaj powiadomienia o zbliżającym sie terminie przeglądu, oferty ubezpieczeń oraz informacje o nowościach i promocjach.

Zadbaj o atrakcyjną prezentację oferty.

Stworzenie atrakcyjnie wyglądającej wiadomości czy reklamy jest prostsze, niż myślisz.

  • Projektuj newslettery od podstaw w prostym edytorze z funkcją drag and drop.
  • Wybierz jeden z wielu dostępnych szablonów i twórz wiadomości, landing pages oraz formularze kontaktowe.
  • Użyj wbudowanego edytora zdjęć do obróbki fotografii.
  • Buduj landing pages i umieszczaj na nich informacje o nowościach w salonie, prezentuj popularne modele samochodów i cytuj zadowolonych klientów.

„GetResponse to bardzo funkcjonalna platforma, zapewniająca dostęp do najnowszych rozwiązań email marketingowych. Najbardziej cenię profesjonalną obsługę, zapewniającą poczucie bezpieczeństwa. Co więcej, komunikacja z opiekunem naszego konta przebiega naprawdę bezproblemowo – jest bardzo dokładny i dba o każdy szczegół.”

Katarzyna Kobus - Scania Poland SA

Testuj i mierz wyniki.

Sprawdzaj, jak na Twoje kampanie reagują indywidualni odbiory lub subskrybenci z danego miasta, regionu, a nawet ulicy.

  • Wykorzystaj segmentację, aby podzielić odbiorców według preferencji. Wysyłaj im dokładnie te oferty, które ich zainteresują.
  • Śledź czytelne raporty i wykresy, aby na bieżąco monitorować swoje kampanie email marketingowe i landing pages.
  • Przed wysyłką sprawdź, jak wiadomości wyświetlają się w różnych przeglądarkach, programach pocztowych i formatach oraz na urządzeniach mobilnych.
  • Wykonaj testy A/B, aby sprawdzić, która wersja wiadomości jest atrakcyjniejsza dla odbiorców.
  • Zintegruj kampanie i landing pages z Google Analytics i na bieżąco monitoruj efekty swoich działań.

Docieraj do klientów, gdziekolwiek są.

Trzymaj rękę na pulsie - bądź mobilny.

  • Skorzystaj z responsywnych szablonów i twórz wiadomości, które dobrze wyświetlają sie na smartfonach.
  • Umieszczaj na samochodach naklejki z kodami QR, aby użytkownicy smartfonów mogli od razu wejść na stronę danego modelu.
  • Informuj użytkowników urządzeń mobilnycho najnowszych postach na blogu i nowościach na stronie.

Rozwijaj swoją sieć kontaktów.

Pokaż klientom, jak wiele jeszcze mogą się dzięki Tobie dowiedzieć.

  • Wysyłaj dostosowane do preferencji klienta, automatyczne powiadomieniach o nowościach w salonie.
  • Dziel się informacjami o zmianach w prawie i nowych cenach paliwa.
  • Opisuj nowe wyposażenie danego modelu, pisz o testach opon, cytuj wyniki popularnych rankingów.
  • Informuj o targach motoryzacyjnych, branżowych nowinkach i ciekawych ofertach.

Pokaż, że firma to ludzie.

Niech subskrybenci staną się lojalnymi klientami.

  • Przygotuj wiadomość wideo lub webinar i przedstaw pracowników salonu − sprzedawców i dział obsługi klienta.
  • Prezentuj filmy i zdjęcia modeli samochodów, aby ułatwić kupującym podjęcie decyzji.
  • Zachęć subskrybentów do wypełnienia ankiety online, aby poznać ich opinie i potrzeby.

Spraw, by o Tobie mówili.

Zadbaj o rozpoznawalność marki w social media.

  • W każdej wiadomości umieść gotowe ikony przekierowujące do portsli społecznościowych, aby zachęcić odbiorców do dzielenia się treścią.
  • Użyj narzędzi do monitorowania social media. Dowiesz się, na których platformach użytkownicy dzielą się Twoimi treściami i będziesz mógł włączyć się do dyskusji.
  • Za każdym razem, gdy opublikujesz nowe opisy czy zdjęcia na stronie,udostępniaj je na Twitterze.

Działaj, gdziekolwiek jesteś.

Wykorzystuj urządzenia mobilne, aby być o krok przed konkurencją.

  • Ściągnij bezpłatne aplikacje na smartfony i tablety z systemem Android i iOS.
  • Używaj smartfona i tabletu, aby sprawdzać, zatwierdzać i wysyłać wiadomości.
  • Przygotowuj wiadomości tekstowe na urządzeniu mobilnym i wysyłaj je do wszystkich subskrybentów, do wybranej grupy lub do jednego odbiorcy.

Zarządzaj siecią dealerów.

Niech Twoi przedstawiciele bez problemu kontaktują się z klientami.

  • Skorzystaj z opcji dla wielu użytkowników, aby każdy dealer mógł prowadzić działania lokalnie.
  • Zdefiniuj role i nadaj wielu użytkownikom dostęp do kampanii, list odbiorców i modułów.
  • Kontaktuj się z odbiorcami dokładnie wtedy, kiedy jest największe prawdopodobieństwo, że otworzą wiadomości od Ciebie.
  • Zarządzaj międzynarodowymi kampaniami w wielu językach.
  • Planując wysyłki, bierz pod uwagę różnicę w strafach czasowych.
  • Wykorzystuj geolokalizację do monitorowania wyników w czasie rzeczywistym.

Uzyskaj pomoc o każdej porze.

Potrzebujesz pomocy? Wystarczy kliknąć.

  • Odpowiedzi na pytania otrzymasz na bieżąco. Nasz live chat, dostępny bezpłatnie dla każdego posiadacza konta, działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Skontaktuj się z naszymi doradcami i zasięgnij rady na temat działań marketingowych, integracji i innych kwestii.
  • Zajrzyj do naszej bazy wiedzy po mnóstwo bezpłatnych materiałów lub napisz do doradcy i poproś o pomoc w konkretnej sprawie.

Wykorzystaj moc GetResponse
w biznesie motoryzacyjnym.

Twoi klienci z przyjemnością otworzą oferty, które dla nich przygotujesz.