Dostarczalność emaili - email marketing - GetResponse

99% dostarczalność emaili 1

Z GetResponse Twoje emaile są w dobrych rękach.

1 Wykazana przez niezależne narzędzie od Return Path.

Zgoda jest kluczem do sukcesu

W GetResponse uznajemy tylko jedną formę email marketingu: email marketing za przyzwoleniem, ponieważ "strefa wolna od spamu" jest niezbędnym elementem do osiągnięcia wysokiego poziomu dostarczalności. Dlatego stworzyliśmy coś więcej niż politykę antyspamową. Stworzyliśmy kulturę antyspamową.

Nasz zespół ds. audytu monitoruje konta i podejmuje niezbędne kroki w sytuacjach wskazujących na nadużycia. Działania te mogą polegać na wysłaniu ostrzeżenia, a w uzasadnionych przypadkach zakończyć się zamknięciem konta. Najważniejszą jednak misją jest edukacja. Szerzymy wiedzę marketingową, etykietę branżową i najlepsze praktyki na naszym blogu, w newsletterach oraz bezpłatnych poradnikach.

Feedback loops i biała lista

Naszym celem jest sprawienie, żeby Twoje wiadomości dotarły do skrzynek Twoich klientów. Dlatego automatycznie usuwamy subskrybentów, którzy oznaczyli Twojego emaila jako spam, tak aby chronić Twoją reputację i zapewnić przyszłą dostarczalność.

Od roku 1998 GetResponse bierze udział w wymianie informacji - tzw. feedback loops - z głównymi dostawcami internetu (ISP) w celu utrzymania bliskich relacji oraz usprawnienia higieny listy. Lista dostawców obejmuje m.in.:

AoL, Outlook, Yahoo, Synacor, Fastmail, Time Warner Cable, SilverSky, Comcast, Bluetie, Cox, Rackspace, Tucows, Mail.ru, Yandex, Terra.com.br, Zoho, Seznam.

Aol.Time Warner CableYandexSilverSkyFastMailterra
Outlook.comZOHOSezam.czrackspacesynacor
tucowsYahoo!mail.ruCOXComcast

Wynikiem tego jest fakt, że GetResponse jest na białej liście wszystkich znaczących dostawców (ISP), a nasze emaile są traktowane priorytetowo.

Automatyczne zarządzanie higieną listy kontaktów

Przetwarzamy "od ręki" prośby o wypisanie z listy oraz zwroty wygenerowane przez nieistniejące adresy email, tak aby aby Twoja lista mailingowa była wolna od problemów
z dostarczalnością. To klucz do nieskazitelnej opinii nadawcy oraz wysokiego wskaźnika dotarcia do skrzynek pocztowych.
Do wszystkich wiadomości automatycznie dodajemy nagłówek wypisu z listy, który współdziała z wbudowanymi funkcjami wypisów większości dostawców usługi pocztowej, takich jak np. Gmail.

Dostarczalność na światowym poziomie

Naszym celem jest zapewnienie najwyższej dostarczalności emaili. A ponieważ jest to cel "ruchomy", działamy wspólnie z liderami branży, takimi jak Return Path, Litmus, Port 25, SpamHaus i SpamAssassin, by skomasować najlepsze rozwiązania technologiczne w dostarczaniu emaili.

Branżowa Proaktywność

GetResponse jest członkiem większości organizacji reprezentujących branżę email marketingową, włączając te wymienione poniżej. Aktywnie pomagamy w formułowaniu najlepszych praktyk oraz standardów email marketingowych, dzięki którym nasi klienci zyskują na lepszych wskaźnikach dostarczalności. Messaging Anti-Abuse Working Group (MAAWG) jest jedną z największych organizacji o charakterze międzynarodowym, której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom nadużyć związanych z komunikacją emailową. MAAWG przeciwdziała praktykom spamerskim, phishingowi, atakom na systemy komputerowe (DoS), spamowi mobilnemu i innym formom nadużyć. Organizacja wspierana jest przez członków z całego świata, reprezentując ponad miliard skrzynek pocztowych. Email Experience Council (EEC) jest globalną organizacją promującą email marketing, podkreślając jego benefity
w tym tzw. zwroty z inwestycji (ROI).
Online Trust Alliance (OTA) to zrzeszenie branżowe wspierane przez ponad 100 organizacji na całym świecie. Promuje innowacje, które mają chronić użytkowników Internetu i podnosić zaufanie do korzystania z sieci. Email Sender and Provider Coalition (ESPC) to grupa liderów z branży pracujących wspólnie nad rozwiązaniami dotyczącymi spamu oraz problemów z dostarczalnością, poprzez wsparcie prawne, rozwój technologiczny
i ustalanie standardów branżowych.
SuretyMail jest powszechnie wykorzystywaną usługą dla dostawców emaili, akredytowaną przez ISIP (Institute for Social Internet Public Policy). Organizuje i wspiera międzynarodowe konferencje o tematyce email marketingowowej oraz spotkania na szczycie poświęcone dostarczalności.

Uwierzytelnianie

Na co dzień wykorzystujemy uwierzytelnienia w celu zabezpieczenia Twoich maili przed błędnym zakwalifikowaniem lub zablokowaniem przez flitry antyspamowe. Platforma GetResponse wspiera SPF (Sender Policy Framework) oraz podpisywanie wiadomości sygnaturą DKIM (DomainKeys Identified Mail). Rekordy SPF są rekordami typu DNS, które uwiarygadniają domenę nadawcy z adresem IP.DomainKeys Identified Mail (DKIM) jest metodą identyfikacji nadawców kojarzonych z domeną wiadomości i jego reputacją. Jest wskaźnikiem, na podstawie którego można oszacować zaufanie do wysyłanych wiadomości bądź jego brak.

Czy jesteś gotowy, aby przejść na następny poziom email marketingu?

Zobacz wszystkie funkcjonalności