Zaawansowane wyszukiwanie
i segmentacja

Łącz kontakty w grupy, wysyłaj dopasowaną komunikację i osiągaj lepsze wyniki.

Użyj zaawansowanej wyszukiwarki, aby podzielić kontakty na podgrupy i segmenty. Następnie wysyłaj spersonalizowane wiadomości, które ludzie uwielbiają otwierać - dzięki temu zwiększysz zaangażowanie odbiorców i liczbę konwersji.

Twórz precyzyjne
grupy kontaktów.

Nawet jeśli segmentacja jest dla Ciebie nowością, bardzo szybko stworzysz własne segmenty kontaktów w oparciu o najróżniejsze kombinacje warunków takich jak:

  • dane osobowe kontaktów,
  • geolokalizacja,
  • data i źródło susbkrypcji,
  • data ostatniej wiadomości,
  • zaangażowanie odbiorcy,
  • etap cyklu autoresponderów,
  • tagi i punkty scoringowe
Search Contacts

Wydzielaj grupy kontaktów za pomocą jednego warunku lub łącz różne warunki, aby wysyłać ludziom wyjątkowe oferty. Masz nieograniczone możliwości tworzenia różnych scenariuszy.

Łatwe wyszukiwanie i wyświetlanie kontaktów

Wyszukaj kontakty, wyświetl i zmodyfikuj ich dane - na jednym, prostym ekranie.

W panelu zaawansowanego wyszukiwania utworzysz określone grupy odbiorców, którym wyślesz oferty dopasowane do ich potrzeb i zainteresowań.

Przeglądaj kryteria wyszukiwania dostępne w wyszukiwarce kontaktów.

Licznik od razu pokaże Ci aktualną liczbę kontaktów. Gdy segment będzie gotowy, kliknij „Pokaż odbiorców”, aby przejść dalej i zastosować kolejne akcje do kontaktów w zdefiniowanej grupie.

Newsletter

Zarządzanie kontaktami
w jednym miejscu

W panelu wyszukiwania kontaktów możesz też:

  • Kopiuj lub przenoś kontakty z jednej listy na drugą.
  • Dodawaj pola dodatkowe do kontaktów z Twoich segmentów.
  • Eksportuj wyniki wyszukiwania do plików w popularnych formatach.
  • Wysyłaj wiadomości do wybranych odbiorców.

Wyświetlaj dane kontaktów w jednym miejscu: dzień cyklu autoresponderów, źródło subskrypcji, status i rodzaj subskrybenta. Przeglądaj kontakty wypisane, na czarnej liście, usunięte i niepotwierdzone, lub wybierz tylko aktywnych subskrybentów – wystarczy jedno kliknięcie.

29% stosuje podstawową segmentację bazy adresowej jako formę zarządzania listą kontaktów. Korzystają oni
z 2-5 kryteriów targetowania, np. targetowanie na podstawie danych demograficznych, zainteresowań (B2C), branży lub roli (B2B).

Segmentacja bazy adresowej jest niezbędna, aby zawsze dostarczać właściwe, spersonalizowane treści do odpowiednich odbiorców. Mimo to aż 50,4% marketerów nie segmentuje swoich list kontaktów.

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?