Czym są szybkie wiadomości transakcyjne i jak ich używać?
Zanim rozpoczniesz:
- Upewnij się, że Twoje konto GetResonse jest zintegrowane ze sklepem Shopify, PrestaShop, Magento lub WooCommerce.
- Wiadomości transakcyjne będą wysyłane zarówno do istniejących subskrybentów, jak i do osób, które nie są na Twojej liście, jako że nie są to wiadomości marketingowe. Wiadomości transakcyjne będą działać dla klientów, którzy nie są Twoimi subskrybentami w GetResponse, po prostu nie zobaczysz ich w swojej liście.
- Jeżeli korzystasz z wiadomości transakcyjnych na innej platformie, radzimy wyłączyć je celem uniknięcia duplikatów.
Szybkie wiadomości transakcyjne wysyłane są automatycznie na podstawie aktywności Twoich klientów. Proces ich tworzenia jest podobny do tworzenia newsletterów – oferujemy zaprojektowane przez nas szablony które tak samo jak w przypadku innych wiadomości mogą zostać dowolnie zmodyfikowane.
W GetResponse oferujemy dwa rodzaje szybkich wiadomości transakcyjnych:
- Wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia – podsumowanie zakupionych produktów/usług, wysyłana automatycznie po zakupie.
Kliknij tutaj, by dowiedzieć się więcej.
![](https://us-wd.gr-cdn.com/help/sites/9/2022/02/1150/Screenshot-2022-02-08-at-12.49.37-814x1024.png)
- Przypomnienie o porzuconym koszyku – wiadomość wysyłana do klientów, którzy dodali produkt do koszyka, ale nie zrealizowali zakupu w określonym czasie.
Kliknij tutaj, by dowiedzieć się więcej.
![](https://us-wd.gr-cdn.com/help/sites/9/2022/02/1146/Screenshot-2022-02-08-at-12.45.59-759x1024.png)
Z uwagi na charakterystykę wiadomości transakcyjnych, nie będzie możliwe umieszczenie w nich następujących funkcji:
- personalizacja
- stopka z linkiem do wypisania się z listy mailingowej
- treść dynamiczna
- blok do użycia własnego kodu HTML
- zapisane bloki wiadomości