Czy mogę stworzyć na starszej wersji landing page zegar odliczający czas do konkretnego wydarzenia?

Możesz umieścić na landing page licznik, który będzie odliczał dni, godziny, minuty i sekundy do konkretnej daty z przyszłości. To doskonały sposób na promowanie wyprzedaży lub tworzenie oczekiwania na zbliżające się wydarzenie. To narzędzie może pomóc Ci stworzyć poczucie pilności lub ekscytacji, które mogą zachęcić potencjalne kontakty do zapisania się na Twoją listę.

Wykonaj poniższe kroki, aby umieścić na stronie zegar odliczający:

  1. Otwórz Edytor landing page.
  2. Przeciągnij i upuść element Licznik z menu narzędziowego na obszar roboczy.
    countdown-icon
  3. Kliknij przeniesiony element i wybierz opcję Personalizuj.
  4. Skonfiguruj licznik i ustaw adres URL strony, na którą zostanie przekierowany odwiedzający.
    Personalizowanie licznika.
  5. Wybierz strefę czasową dla procesu odliczania.
  6. Potwierdź ustawienia licznika poprzez kliknięcie przycisku Zapisz.

Jeżeli chcesz spersonalizować wygląd licznika, kliknij dwukrotnie konkretny element, który chcesz zmodyfikować. Możesz zmieniać czcionkę, jej kolor, kolor tła, a także wprowadzać takie właściwości tekstu jak pogrubienie, kursywa, podkreślenie lub przekreślenie.

menu edycji licznika

Kliknij z powrotem na obszar roboczy, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

Co się stanie, gdy licznik dojdzie do końca odliczania?

Standardowy licznik

Po zakończeniu odliczania licznik się zatrzyma, lecz landing page wciąż będzie aktywny. Koniec odliczania nie zapobiegnie kolejnym zapisom na Twoją listę. Z tego powodu warto pomyśleć o posortowaniu kontaktów ze względu na metodę zapisu oraz jego datę. Dzięki temu z łatwością zobaczysz, kto zapisał się przed, a kto po zakończeniu odliczania.

Licznik odmierzający czas od momentu wejścia użytkownika na stronę

Po zakończeniu odliczania użytkownik może pozostać na tej samej stronie lub zostać przekierowany na wybrany przez Ciebie adres URL.

Jak znaleźć kontakty w zależności od metody i daty zapisu?

1. Wybierz opcję Dodaj warunek, aby rozwinąć menu dostępnych kryteriów.
2. Wybierz Szczegóły kontaktu, a w kolejnym rozwijalnym menu wybierz opcję Metoda zapisu.
3. Następnie Landing page jako metodę zapisu, a następnie wybierz nazwę strony (możesz też wybrać wszystkie landing pages).
4. Kliknij przycisk Zastosuj, aby zobaczyć wynik wyszukiwania.

Gdy już zawęzisz listę do kontaktów zapisanych przez landing page, możesz dodać drugi warunek, który posortuje Twoje kontakty ze względu na datę zapisu. Ten warunek również znajdziesz w sekcji Szczegóły kontaktu.