Integracje GetResponse Wróć do integracji

Google Ads

Google Ads

Śledź konwersję swoich landing pages i monitoruj, w jaki sposób kampanie reklamowe Google Ads wpływają na pozyskiwanie kontaktów.

O integracji:

Jeśli posiadasz konto Google Ads, możesz włączyć automatyczne śledzenie konwersji na landing pages stworzonych w GetResponse.

Dzięki temu możesz z łatwością monitorować efektywność swoich kampanii PPC na swoich landing pages.

Jak działa integracja?

Integracja pozwala Ci na monitorowanie efektywności Twoich kampanii Google Ads. Te kampanie sprowadzają ruch na landing pages stworzone w GetResponse.

Monitorując landing pages, uzyskasz informacje o tym, w jaki sposób kampanie Google Ads wpływają na ilość zapisów na listę oraz liczbę wypełnień formularzy zapisu.

Aby rozpocząć, wprowadź etykietę konwersji (conversion label) i identyfikator konwersji (conversion ID) z konta Google Ads w sekcji “Analityka i remarketing” podczas tworzenia landing page w GetResponse. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym miejscu.

Wymagania

  • Konto GetResponse
  • Konto Google Ads

Kategorie

  • Analiza rezultatów
  • Reklama i konwersja
GetResponse

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej

Czekamy na Twoje zgłoszenie:

Dodaj swoją integrację

Masz już gotową integrację z GetResponse? Świetnie! Prześlij ją nam i zaprezentuj się w naszym katalogu.

Prześlij zgłoszenie

Stwórz własną integrację

Skorzystaj z naszego API i zbuduj własną integrację, która połączy GetResponse z Twoją usługą.

Zobacz dokumentację API