Integracje GetResponse Wróć do integracji

ClickMeeting

ClickMeeting

Eksportuj dane uczestników webinaru bezpośrednio do swojego konta GetResponse.

O integracji:

Twórz i rozwijaj swoją listę kontaktów oraz zwiększaj liczbę potencjalnych klientów! Dzięki integracji GetResponse z ClickMeeting możesz automatycznie eksportować dane dotyczące spotkań lub webinarów bezpośrednio do konta GetResponse, a następnie uwzględniać zebrane kontakty w kampaniach e-mail marketingowych.

Jak działa integracja?

  1. Aby rozpocząć, skopiuj klucz API GetResponse. Znajdziesz go w swoim koncie w zakładce Moje konto >> Szczegóły >> API & OAuth >> Domyślny klucz API.
  2. Następnie zaloguj się do konta ClickMeeting i przejdź do sekcji Ustawienia konta >> Integracje i odszukaj na liście GetResponse. Wklej klucz API GetResponse i kliknij “Połącz się”.
  3. Zaplanuj webinar i w ustawieniach wybierz kampanię, do której chcesz importować adresy email (zakładka Zaplanuj wydarzenie >> Ustawienia >> Włącz integrację z GetResponse).
  4. Do każdego kontaktu dodanego poprzez integrację zostanie automatycznie przypisane pole dodatkowe ‘ref’. Ułatwi Ci to wyszukiwanie odbiorców i segmentację bazy adresowej. 

To wszystko! Właśnie połączyłeś konto GetResponse z ClickMeeting. Zorganizuj spotkanie online i zamień jego uczestników w subskrybentów!

Wymagania

  • Konto GetResponse
  • Konto ClickMeeting

Kategorie

  • Automatyzacja procesów
  • Synchronizacja kontaktów
  • Webinary i wideo

Załóż konto testowe

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej

Czekamy na Twoje zgłoszenie:

Dodaj swoją integrację

Masz już gotową integrację z GetResponse? Świetnie! Prześlij ją nam i zaprezentuj się w naszym katalogu.

Prześlij zgłoszenie

Stwórz własną integrację

Skorzystaj z naszego API i zbuduj własną integrację, która połączy GetResponse z Twoją usługą.

Zobacz dokumentację API