Integracje social media

Zwiększaj zasięg kampanii dzięki integracjom social media.

Połącz online marketing z korzyściami, jakie dają media społecznościowe,
by dotrzeć do każdego.

Zachęcaj do udostępniania.

Korzystaj z pomocy swoich odbiorców! Zamieszczaj w newsletterach ikony social media, aby subskrybenci mogli udostępniać najciekawsze treści:

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
  • LinkedIn

Twoje wiadomości nie muszą kończyć swojej podróży w skrzynce odbiorczej.

  • Dodawaj w emailach przyciski social media w zaledwie kilka sekund.
  • Zachęcaj do udostępnień i buduj zaangażowanie.
  • Zwiększaj zasięg wysyłanych wiadomości.

Analizuj wszystkie publikacje dzięki statystykom social media.

  • Obserwuj reakcje odbiorców na wysyłane emaile.
  • Sprawdzaj liczbę polubień, (re)tweetów i komentarzy.
  • Porównuj wyniki z różnych platform społecznościowych.

Wykorzystaj Facebooka do zwiększenia bazy adresowej.

Jak skutecznie pozyskiwać subskrybentów i nowych klientów? Dodaj formularz na fanpage'u, dostosuj go do swoich potrzeb i obserwuj, jak rośnie Twoja baza adresowa – a to wszystko bezpłatnie i za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Wykorzystaj Facebooka do zwiększenia bazy adresowej.

Prowadź bloga i pozyskuj nowych klientów.

Zaproponuj czytelnikom wysyłkę dodatkowych treści drogą emailową. Po prostu dodaj na swoim blogu odpowiedni formularz i obserwuj, jak do Twojej bazy dołącza coraz więcej zainteresowanych i zaangażowanych odbiorców.

Prowadź bloga i pozyskuj nowych klientów.

Wysyłaj automatyczne aktualizacje social media.

Włącz automatyczne publikacje newsletterów na Twitterze i Facebooku, niech Twoi odbiorcy będą zawsze na bieżąco. Udostępniaj najnowsze treści tak, aby mógł zapoznać się z nimi każdy – nawet ci, którzy jeszcze nie znaleźli się na Twojej liście kontaktów.

Zapraszaj odbiorców na webinary za pośrednictwem portali społecznościowych. Dzięki aktualizacjom social media, wieści o Twoich webinarach będą rozchodzić się jeszcze szybciej!

Wysyłaj automatyczne aktualizacje social media.

Informuj o nowych wpisach na blogu.

Docieraj do wszystkich czytelników i informuj ich o nowych wpisach za pomocą emaili i postów w social media. Połącz aktualizacje z odpowiednimi kampaniami, dostosuj wygląd wiadomości do upodobań odbiorców i zdecyduj, kiedy będą je otrzymywać.

Informuj o nowych wpisach na blogu.

Korzystaj z filmów wideo i zachęcaj odbiorców do subskrypcji.

Masz mnóstwo treści wideo na serwisach typu YouTube, Vimeo, Wistia lub VidYard? Chcesz wykorzystać je w materiałach marketingowych? Skorzystaj z dowolnej integracji, aby zamieścić te filmy na swoim landing page.

Korzystaj z filmów wideo i zachęcaj odbiorców do subskrypcji.
Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?