GetResponse dla firm z branży szkoleń online

Wydaje Ci się, że większość rozwiązań email marketingowych nie znajduje zastosowania w pracy trenera czy coacha? Zdajemy sobie sprawę, że zajmujesz się przede wszystkim sprzedażą wysokiej jakości usług i budowaniem relacji z klientami. Promocja to nie Twoja działka. Na pewno jednak zależy Ci, aby Twój biznes rozwijał się. Dlatego warto,
abyś poznał możliwości GetResponse. U nas znajdziesz narzędzia, dzięki którym Twoje działania
przyniosą zaskakujące rezultaty.

Zdobywaj jeszcze więcej potencjalnych klientów.

Wykorzystaj odpowiednie do rodzaju Twojej działalności narzędzia online. Nawiążesz dzięki nim kontakt z potencjalnymi klientami i poznasz nowe sposoby budowania listy adresowej.

  • Przygotuj ofertę na zachętę, np. bezpłatny e-book lub przewodnik. Wykorzystasz zbudowaną w ten sposób listę kontaktów w swojej dalszej działalności.
  • Wysyłaj klientom automatyczne wiadomości follow-up,
    aby budować relacje
    i pozostać w kontakcie.
  • Zaproś potencjalnych klientów na bezpłatny kurs, a potem przesyłaj im powiązane z tematem szkolenia materiały wideo, testy
    do rozwiązania, ankiety, itp.
Zdobywaj jeszcze więcej potencjalnych klientów.

Oferuj najlepsze treści.

Oprócz możliwości indywidualnego kontaktu, zapewniaj klientom dostęp do wartościowych treści dopasowanych
do ich potrzeb i zainteresowań.

  • Udostępniaj unikalne treści, np. poradniki, raporty i przewodniki, przeznaczone tylko dla Twoich subskrybentów.
  • Nie ograniczaj się do tekstu. Wysyłaj filmy i galerie zdjęć z konferencji i wydarzeń.
  • Twórz automatyczne powiadomienia o nowych publikacjach, zbliżających się wydarzeniach, na których warto być oraz wszelkich innych wiadomościach z branży.
  • Dziel się zestawieniami najpopularniejszych artykułów, postów blogowych i materiałów do ściągnięcia.
  • Wykorzystuj czytelne wykresy, aby śledzić efekty swoich działań. Wykonaj testy A/B, aby przekonać się, które treści czytelnicy klikają najchętniej.
Oferuj najlepsze treści.

Buduj bazę wiedzy.

Zamiast po prostu udostępniać treści, oferuj dostęp do bazy wiedzy. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie.

  • Stwórz łatwą do przeszukiwania bazę dotychczasowych newsletterów, aby zachęcić do zapisu i edukować potencjalnych klientów.
  • Wysyłaj automatyczne przypomnienia o zbliżających się webinarach i zapowiedzi kursów z konspektami i materiałami do ściągnięcia.
  • Przeprowadzaj testy za pośrednictwem emaila. Przekonasz się w ten sposób, czy klienci przyswajają wiedzę, którą im przekazujesz.
  • Opracuj zasady, zgodnie z którymi klienci będą przypisywani do kolejnych modułów szkoleniowych.
Buduj bazę wiedzy.

“Baza adresów email stanowi podstawę w mojej pracy. To za jej pomocą kontaktuję się z subskrybentami i dbam o wzajemne relacje, a odbiorcy mogą mnie poznać, polubić i zaufać temu, czym się zajmuję. A co za tym idzie, większa liczba subskrybentów staje się moimi klientami – i oto chodzi!”

Leslie Samuel - Become a Blogger

Personalizuj wiadomości.

Klienci muszą akceptować Twoje poglądy, punkt widzenia i podejście do różnych kwestii. Muszą po prostu Cię polubić.

  • Wysyłaj automatyczną wiadomość powitalną do nowych subskrybentów. Zapytaj, z jakimi wyzwaniami spotykają się
    na co dzień i jak Ty, jako trener i coach, możesz im pomóc.
  • Przygotuj film, w którym przedstawiasz się i witasz. Wysyłaj nagranie nowym subskrybentom. Zadbasz w ten sposób o bezpośredni kontakt.
  • Wysyłaj spersonalizowane wiadomości. Dokonaj segmentacji odbiorców np. ze względu na wiek, miejsce zamieszkania, branżę i indywidualne preferencje. Każdej grupie wysyłaj
    treści dopasowane do ich oczekiwań.
Personalizuj wiadomości.

Podnieś poprzeczkę.

Sięgaj dalej niż założone cele. Użyj sprytnych rozwiązań,
aby osoby zainteresowane ofertą stały się Twoimi lojalnymi klientami.

  • Dziel się informacjami w sieci. Zapowiadaj aktualny newsletter
    na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn.
  • Przygotuj płatne treści i dostarczaj je za pośrednictwem emaila.
  • Zanim spotkasz się ze swoimi odbiorcami online, np. na webinarze, daj im możliwość zapisu.
  • Weź pod uwagę potrzeby klientów międzynarodowych. Stwórz harmonogram wysyłki dopasowany do lokalnego czasu odbiorców.
Podnieś poprzeczkę.

Dbaj o wiarygodność i buduj zaufanie.

Twoje nazwisko to Twoja marka. Dbaj o reputację.

  • Twórz landing pages i publikuj na nich case studies, opinie klientów oraz historie projektów, w których wziąłeś udział.
  • Opracuj ankietę online. Zaproś odbiorców do jej wypełnienia,
    aby poznać ich potrzeby i oczekiwania.
  • Poproś partnerów biznesowych, innych trenerów i przyjaciół
    wideo referencje. Wysyłaj je swoim klientom.
  • Zintegruj swoją stronę z serwisami społecznościowymi,
    aby dostawać informacje zwrotne od użytkowników
    Facebooka, Twittera czy LinkedIn.
Dbaj o wiarygodność i buduj zaufanie.

Docieraj do użytkowników mobilnych.

Czy możesz pozwolić sobie na to, by pominąć 82% (wg danych Google) użytkowników, którzy sprawdzają pocztę w telefonie?

  • Twórz projekty dostosowane do urządzeń mobilnych. Więcej odbiorców przeczyta Twoją wiadomość w telefonie, niezależnie
    od tego, gdzie akurat będą.
  • Używaj smartfona albo tabletu do przeglądania statystyk, od tych globalnych po analizy zachowań indywidualnych subskrybentów.
  • Twórz responsywne strony ofertowe. Niech użytkownicy mobilni zapoznają się z ofertą i skorzystają z niej.
Docieraj do użytkowników mobilnych.

Wypróbuj GetResponse

Przekonaj się, na jaki sukces może liczyć Twoja firma dzięki możliwościom, które Ci oferujemy.