GetResponse dla firm z branży szkoleń online
Wydaje Ci się, że większość rozwiązań email marketingowych nie znajduje zastosowania w pracy trenera czy coacha? Zdajemy sobie sprawę, że zajmujesz się przede wszystkim sprzedażą wysokiej jakości usług i budowaniem relacji z klientami. Promocja to nie Twoja działka. Na pewno jednak zależy Ci, aby Twój biznes rozwijał się. Dlatego warto,
abyś poznał możliwości GetResponse. U nas znajdziesz narzędzia, dzięki którym Twoje działania
przyniosą zaskakujące rezultaty.
Zdobywaj jeszcze więcej potencjalnych klientów.
Wykorzystaj odpowiednie do rodzaju Twojej działalności narzędzia online. Nawiążesz dzięki nim kontakt z potencjalnymi klientami i poznasz nowe sposoby budowania listy adresowej.
- Przygotuj ofertę na zachętę, np. bezpłatny e-book lub przewodnik. Wykorzystasz zbudowaną w ten sposób listę kontaktów w swojej dalszej działalności.
- Wysyłaj klientom automatyczne wiadomości follow-up,
aby budować relacje i pozostać w kontakcie. - Zaproś potencjalnych klientów na bezpłatny kurs, a potem przesyłaj im powiązane z tematem szkolenia materiały wideo, testy
do rozwiązania, ankiety, itp.

Oferuj najlepsze treści.
Oprócz możliwości indywidualnego kontaktu, zapewniaj klientom dostęp do wartościowych treści dopasowanych
do ich potrzeb i zainteresowań.
- Udostępniaj unikalne treści, np. poradniki, raporty i przewodniki, przeznaczone tylko dla Twoich subskrybentów.
- Nie ograniczaj się do tekstu. Wysyłaj filmy i galerie zdjęć z konferencji i wydarzeń.
- Twórz automatyczne powiadomienia o nowych publikacjach, zbliżających się wydarzeniach, na których warto być oraz wszelkich innych wiadomościach z branży.
- Dziel się zestawieniami najpopularniejszych artykułów, postów blogowych i materiałów do ściągnięcia.
- Wykorzystuj czytelne wykresy, aby śledzić efekty swoich działań. Wykonaj testy A/B, aby przekonać się, które treści czytelnicy klikają najchętniej.

Buduj bazę wiedzy.
Zamiast po prostu udostępniać treści, oferuj dostęp do bazy wiedzy. Bądź ekspertem w swojej dziedzinie.
- Stwórz łatwą do przeszukiwania bazę dotychczasowych newsletterów, aby zachęcić do zapisu i edukować potencjalnych klientów.
- Wysyłaj automatyczne przypomnienia o zbliżających się webinarach i zapowiedzi kursów z konspektami i materiałami do ściągnięcia.
- Przeprowadzaj testy za pośrednictwem emaila. Przekonasz się w ten sposób, czy klienci przyswajają wiedzę, którą im przekazujesz.
- Opracuj zasady, zgodnie z którymi klienci będą przypisywani do kolejnych modułów szkoleniowych.

“Baza adresów email stanowi podstawę w mojej pracy. To za jej pomocą kontaktuję się z subskrybentami i dbam o wzajemne relacje, a odbiorcy mogą mnie poznać, polubić i zaufać temu, czym się zajmuję. A co za tym idzie, większa liczba subskrybentów staje się moimi klientami – i oto chodzi!”
Personalizuj wiadomości.
Klienci muszą akceptować Twoje poglądy, punkt widzenia i podejście do różnych kwestii. Muszą po prostu Cię polubić.
- Wysyłaj automatyczną wiadomość powitalną do nowych subskrybentów. Zapytaj, z jakimi wyzwaniami spotykają się
na co dzień i jak Ty, jako trener i coach, możesz im pomóc. - Przygotuj film, w którym przedstawiasz się i witasz. Wysyłaj nagranie nowym subskrybentom. Zadbasz w ten sposób o bezpośredni kontakt.
- Wysyłaj spersonalizowane wiadomości. Dokonaj segmentacji odbiorców np. ze względu na wiek, miejsce zamieszkania, branżę i indywidualne preferencje. Każdej grupie wysyłaj
treści dopasowane do ich oczekiwań.

Podnieś poprzeczkę.
Sięgaj dalej niż założone cele. Użyj sprytnych rozwiązań,
aby osoby zainteresowane ofertą stały się Twoimi lojalnymi klientami.
- Dziel się informacjami w sieci. Zapowiadaj aktualny newsletter
na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn. - Przygotuj płatne treści i dostarczaj je za pośrednictwem emaila.
- Zanim spotkasz się ze swoimi odbiorcami online, np. na webinarze, daj im możliwość zapisu.
- Weź pod uwagę potrzeby klientów międzynarodowych. Stwórz harmonogram wysyłki dopasowany do lokalnego czasu odbiorców.

Dbaj o wiarygodność i buduj zaufanie.
Twoje nazwisko to Twoja marka. Dbaj o reputację.
- Twórz landing pages i publikuj na nich case studies, opinie klientów oraz historie projektów, w których wziąłeś udział.
- Opracuj ankietę online. Zaproś odbiorców do jej wypełnienia,
aby poznać ich potrzeby i oczekiwania. - Poproś partnerów biznesowych, innych trenerów i przyjaciół
wideo referencje. Wysyłaj je swoim klientom. - Zintegruj swoją stronę z serwisami społecznościowymi,
aby dostawać informacje zwrotne od użytkowników
Facebooka, Twittera czy LinkedIn.

Docieraj do użytkowników mobilnych.
Czy możesz pozwolić sobie na to, by pominąć 82% (wg danych Google) użytkowników, którzy sprawdzają pocztę w telefonie?
- Twórz projekty dostosowane do urządzeń mobilnych. Więcej odbiorców przeczyta Twoją wiadomość w telefonie, niezależnie
od tego, gdzie akurat będą. - Używaj smartfona albo tabletu do przeglądania statystyk, od tych globalnych po analizy zachowań indywidualnych subskrybentów.
- Twórz responsywne strony ofertowe. Niech użytkownicy mobilni zapoznają się z ofertą i skorzystają z niej.

Wypróbuj GetResponse
Przekonaj się, na jaki sukces może liczyć Twoja firma dzięki możliwościom, które Ci oferujemy.