Live Chat

Rozmawiaj z klientami odwiedzającymi Twoją stronę na żywo

Buduj relacje, angażuj odbiorców i zwiększ sprzedaż dzięki funkcjonalności online chat.

WYPRÓBUJ CZATY ZA DARMO
Bez karty kredytowej | 30 dni za darmo | Zrezygnuj kiedy chcesz.
Rozmawiaj z klientami odwiedzającymi Twoją stronę na żywo

Pozwól odbiorcom na bezpośrednią komunikację z Twoją marką

  • Obsługuj klientów w czasie rzeczywistym Obsługuj klientów
    w czasie rzeczywistym

    Daj odbiorcom bezpośredni kanał komunikacji i prowadź szybką obsługę klienta.

  • Twórz segmenty na podstawie historii czatów Twórz segmenty na podstawie historii czatów

    Przypisuj kontaktom tagi i pola dodatkowe w oparciu o historię ich czatów.

  • Czatuj z poziomu landing pages oraz emaili Czatuj z poziomu landing pages oraz emaili

    Pozwól klientom rozpocząć czat z Tobą za pomocą przycisku na landing page lub w emailu.

  • Bądź tam, gdzie klienci Cię potrzebują najbardziej Bądź tam, gdzie klienci Cię potrzebują najbardziej

    Ułatwiaj zakupy klientom, rozwiewając ich wątpliwości
    na bieżąco.

Szybka forma kontaktu z Twoimi odbiorcami

Pozwól gościom strony i subskrybentom porozmawiać z Tobą na żywo.
To stworzy silniejsze relacje i pomoże w szybszej konwersji.

Włączaj czaty bezpośrednio na landing pages

Dodaj okienko czatu online do landing page jednym kliknięciem. Czatuj na żywo z gośćmi strony, nawet jeśli jeszcze nie zapisali się na Twoją listę mailingową.

  • Dodawaj okienko czatu do swoich landing pages
  • Używaj Czatów GetResponse na własnej stronie internetowej
  • Buduj relacje z klientami i potencjalnymi klientami
WYPRÓBUJ PRZEZ 30 DNI ZA DARMO ›
Włączaj czaty bezpośrednio na landing pages

Zmień emaile w rozmowy
na żywo

Zmień swoje kampanie email marketingowe w prawdziwie osobiste doświadczenie dla Twoich odbiorców.

  • Dodaj przycisk czatu lub link tekstowy do emaili
  • Błyskawicznie obsługuj klientów dzięki rozmowom
    w czasie rzeczywistym
STWÓRZ EMAILA Z FUNKCJĄ LIVE CHAT ›
Zmień emaile w rozmowy na żywo

Wybierz wygląd i styl okna Twojego czatu

Dostosuj okno czatu i całą stronę do kolorystyki i brandingu Twojej marki.

  • Dodaj wiadomość powitalną do czatu
  • Umieść logo swojej marki
  • Wybierz kolorystykę Twoich czatów
  • Dostosuj przycisk czatu na landing page
WYPRÓBUJ CZATY ZA DARMO ›
Wybierz wygląd i styl okna Twojego czatu

Wypróbuj czaty już dziś

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej

Prowadź czaty na żywo zgodnie ze swoim grafikiem

Włącz czaty asynchroniczne - ustaw automatyczne wiadomości o nieobecności, gdy nie jesteś dostępny i kontynuuj otrzymane w międzyczasie czaty drogą mailową.

Przechwytuj czaty nawet gdy robisz coś innego

Nie możesz działać całą dobę, ale Twoje czaty tak! Prowadź czaty na żywo w godzinach pracy i odpowiadaj, gdy wrócisz do sieci.

  • Zachowaj transparentność dzięki aktywnym statusom czatu
  • Wyświetlaj godziny pracy, gdy czat jest nieczynny
  • Daj znać klientom, kiedy wrócisz za pomocą automatycznych odpowiedzi
  • Ustaw powiadomienia o nadchodzących czatach
SKONFIGURUJ SWÓJ CZAT ›
Przechwytuj czaty nawet gdy robisz coś innego

Pozostań w kontakcie z czatującymi o każdej porze

Nie przegap okazji do kontaktu z klientami za pomocą formularzy kontaktowych.

  • Kontynuuj rozmowę za pomocą okna czatu
  • Odpowiadaj na wszystkie prośby o czat drogą mailową
WYPRÓBUJ CZATY ZA DARMO ›
Pozostań w kontakcie z czatującymi o każdej porze

Ulepszaj działania na podstawie historii czatu
i jego wydajności

Reaguj na to, kto z Tobą czatuje, na jaki temat
i z jaką częstotliwością.

  • Monitoruj aktywne i zakończone czaty
  • Analizuj przeciętny czas odpowiedzi oraz długość samych czatów
  • Twórz odpowiednie segmenty w swoim koncie
  • Dowiedz się, gdzie rozpoczyna się najwięcej czatów:
    w emailach, na landing pages czy na Twojej stronie

ZACZNIJ CZATOWAĆ Z ODBIORCAMI ›
Ulepszaj działania na podstawie historii czatu i jego wydajności

Zabierz czaty ze sobą

Miej czaty pod ręką i odpowiadaj na prośby o czat
z dowolnego miejsca na świecie - skorzystaj z aplikacji mobilnej GetResponse Chats.

Otrzymuj powiadomienia o nowych czatach
i wiadomościach - zawsze i wszędzie

Zabierz czaty ze sobą

Przydatne materiały na początek pracy z czatami na żywo

Wszystko, co musisz wiedzieć <br>o Czatach GetResponse
Wszystko, co musisz wiedzieć
o Czatach GetResponse

Anglojęzyczny poradnik, który pokaże Ci,
w jaki sposób krok po kroku działać
w Czatach GetResponse i czerpać z tego korzyści.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ ›
Najlepsze wskazówki i praktyki <br>w zakresie skutecznego prowadzenia czatów
Najlepsze wskazówki i praktyki
w zakresie skutecznego prowadzenia czatów

W tym anglojęzycznym artykule znajdziesz niezbędne wskazówki, dzięki którym wyciśniesz maksimum z funkcjonalności live chat.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ ›

Wszystko o Czatach GetResponse

Co to jest czat na żywo?

Czat, live chat lub czat online to proces komunikacji przez Internet, zwykle w formie tekstowej rozmowy, która ma miejsce w czasie rzeczywistym.

GetResponse Chats to rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie takiej komunikacji z klientami bezpośrednio z poziomu Twojej strony internetowej, landing page lub emaila.

Użytkownik musi tylko kliknąć w link, przycisk lub prośbę o zgodę - w ten sposób otworzy okienko czatu, w którym będzie mógł porozmawiać z przedstawicielem Twojej firmy.

Jakie korzyści dają czaty?

1. Czaty mogą zwiększyć Twoje współczynniki konwersji. W bezpośredniej komunikacji możesz odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów i tym samym rozwiać ich wątpliwości, jakie mogą mieć przed zakupem.

2. Czaty mogą zwiększyć Twój współczynnik subskrypcji. Możesz użyć funkcjonalności live chat, aby poprosić odbiorców o ich dane osobowe i pozostać z nimi w kontakcie już po zakończeniu rozmowy.

3. Czaty pomagają spersonalizować obsługę klientów. Nie ma lepszego sposobu na stworzenie solidnej relacji z odbiorcami. Dzięki rozmowom "tu i teraz" możesz zmienić swoich odbiorców w ambasadorów Twojej marki - zawsze i wszędzie. Rozwiązanie GetResponse Chats zawiera aplikację mobilną, która pozwoli Ci pozostać w kontakcie z klientami bez względu na to, gdzie jesteś.

Czym się różni live chat od chatbota?

Czaty na żywo (live chat) to przeprowadzane przez człowieka rozmowy w internecie. Rozmowę zwykle rozpoczyna klient lub potencjalny klient. Czat można rozpocząć na stronie internetowej, przez wiadomość email lub na innym kanale marketingowym.

Czaty online odgrywają wielką rolę w kreowaniu silnych i długotrwałych relacji z klientami. Czaty na żywo dają możliwość nadania konwersacjom w sieci ludzkiego wymiaru - są więc bardziej angażujące i zapewniają bardziej jakościową obsługę

Istnieją dwa rodzaje czatów:

  • w czasie rzeczywistym (live chat) – przeprowadzane na żywo, tuż po rozpoczęciu czatu
  • asynchroniczne – obsługiwane po pewnym czasie

    Czatboty to z kolei interakcje czatowe przeprowadzane automatycznie. Rozmowy tego rodzaju są przydatne do rozwiązywania powtarzalnych, prostych zapytań. Wartość czatbotów zwykle zależy od ich inteligencji i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów i odpowiadania na pytania. Ich główną korzyścią jest całodobowa dostępność.

  • Wypróbuj czaty na żywo już dziś

    Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej