
o Czatach GetResponse
Anglojęzyczny poradnik, który pokaże Ci,
w jaki sposób krok po kroku działać
w Czatach GetResponse i czerpać z tego korzyści.
Rozmawiaj z klientami odwiedzającymi Twoją stronę na żywo
Buduj relacje, angażuj odbiorców i zwiększ sprzedaż dzięki funkcjonalności online chat.
WYPRÓBUJ CZATY ZA DARMODaj odbiorcom bezpośredni kanał komunikacji i prowadź szybką obsługę klienta.
Przypisuj kontaktom tagi i pola dodatkowe w oparciu o historię ich czatów.
Pozwól klientom rozpocząć czat z Tobą za pomocą przycisku na landing page lub w emailu.
Ułatwiaj zakupy klientom, rozwiewając ich wątpliwości
na bieżąco.
Pozwól gościom strony i subskrybentom porozmawiać z Tobą na żywo.
To stworzy silniejsze relacje i pomoże w szybszej konwersji.
Dodaj okienko czatu online do landing page jednym kliknięciem. Czatuj na żywo z gośćmi strony, nawet jeśli jeszcze nie zapisali się na Twoją listę mailingową.
Zmień swoje kampanie email marketingowe w prawdziwie osobiste doświadczenie dla Twoich odbiorców.
Dostosuj okno czatu i całą stronę do kolorystyki i brandingu Twojej marki.
Włącz czaty asynchroniczne - ustaw automatyczne wiadomości o nieobecności, gdy nie jesteś dostępny i kontynuuj otrzymane w międzyczasie czaty drogą mailową.
Nie możesz działać całą dobę, ale Twoje czaty tak! Prowadź czaty na żywo w godzinach pracy i odpowiadaj, gdy wrócisz do sieci.
Nie przegap okazji do kontaktu z klientami za pomocą formularzy kontaktowych.
Reaguj na to, kto z Tobą czatuje, na jaki temat
i z jaką częstotliwością.
Anglojęzyczny poradnik, który pokaże Ci,
w jaki sposób krok po kroku działać
w Czatach GetResponse i czerpać z tego korzyści.
W tym anglojęzycznym artykule znajdziesz niezbędne wskazówki, dzięki którym wyciśniesz maksimum z funkcjonalności live chat.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁ ›Czat, live chat lub czat online to proces komunikacji przez Internet, zwykle w formie tekstowej rozmowy, która ma miejsce w czasie rzeczywistym.
GetResponse Chats to rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie takiej komunikacji z klientami bezpośrednio z poziomu Twojej strony internetowej, landing page lub emaila.
Użytkownik musi tylko kliknąć w link, przycisk lub prośbę o zgodę - w ten sposób otworzy okienko czatu, w którym będzie mógł porozmawiać z przedstawicielem Twojej firmy.
1. Czaty mogą zwiększyć Twoje współczynniki konwersji. W bezpośredniej komunikacji możesz odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów i tym samym rozwiać ich wątpliwości, jakie mogą mieć przed zakupem.
2. Czaty mogą zwiększyć Twój współczynnik subskrypcji. Możesz użyć funkcjonalności live chat, aby poprosić odbiorców o ich dane osobowe i pozostać z nimi w kontakcie już po zakończeniu rozmowy.
3. Czaty pomagają spersonalizować obsługę klientów. Nie ma lepszego sposobu na stworzenie solidnej relacji z odbiorcami. Dzięki rozmowom "tu i teraz" możesz zmienić swoich odbiorców w ambasadorów Twojej marki - zawsze i wszędzie. Rozwiązanie GetResponse Chats zawiera aplikację mobilną, która pozwoli Ci pozostać w kontakcie z klientami bez względu na to, gdzie jesteś.
Czaty na żywo (live chat) to przeprowadzane przez człowieka rozmowy w internecie. Rozmowę zwykle rozpoczyna klient lub potencjalny klient. Czat można rozpocząć na stronie internetowej, przez wiadomość email lub na innym kanale marketingowym.
Czaty online odgrywają wielką rolę w kreowaniu silnych i długotrwałych relacji z klientami. Czaty na żywo dają możliwość nadania konwersacjom w sieci ludzkiego wymiaru - są więc bardziej angażujące i zapewniają bardziej jakościową obsługę
Istnieją dwa rodzaje czatów: